Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gereedschap

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12058
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2017 om 11:44
auto onderdeel heb ik ook nog gekregen met zoeken op afbeelding. (en ook dat muziekinstrument)
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2017 om 12:56
Knoopte ze tapijten ?? Niet van die smyrna ,maar van die tapijten met een lange draad ??? Ik zag zo iets op Wikipedia

Kan jij lezen wat er geschreven staat op het metalen stuk ??

Er zijn ook bladen -Landleven -of iets van die strekking waar foto's staan van oude gebruiksvoorwerpen die onbekend zijn . De vraag is dan of er lezers zijn die het herkennen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12058
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2017 om 13:15
wat ge ook kunt proberen om te achterhalen wat het is, is het in uw zak steken en als je bij je moeder bent, het haar laten zien. Misschien herkent ze het wel.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2017 om 13:46
Bep ,wat jij nu schrijft had ik ook al zitten bedenken .
.
Mijn moeder herkende niemand meer .

Tot onze verbazing kende ze het versje "een scheepje in de havenland "wel en zong het ook nog mee.
Het eindigt nl op ho jo ho jo . Mijn vader heette Jo en vroeger toen ze samen op de kweekschool zaten en verkering hadden zongen de medeleerlingen dat om te plagen .

Kennelijk kwam dat bij haar boven .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12058
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2017 om 13:47
ja het zijn zo van die kleine 'onnozele' dingen die iemand efkes wakker schudden.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2017 om 15:07
Ik heb tot nu toe acht (8) !!!!!!!! smyrnanaalden bij haar gevonden, mijn vader is daar ooit aan begonnen (het is nooit afgekomen).
En dan te bedenken dat ik dus zelf smyrnanaalden op MP heb gekocht Confused
Ik zal eens proberen te lezen wat er op die instrumenten staat.
Google zoeken met een foto is altijd heel verrassend, iets voor regenachtige dagen.
Ik zoek het eerder in, dat iemand anders het gebruikte voor handwerk en dat mijn moeder (type hamster) het verzameld heeft
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2017 om 15:39
dat lange ding met die naalden aan weerskanten is hol, daar zit dat draadje doorgeregen. Lijkt dan toch dat je daar b.v. net als met die purrfuct
punch mee zou moeten kunnen punchen (au)
Dat kleine apparaatje als je het tegen een stofje zet, komt de naald erdoor (denk ik) tot een bepaalde diepte - je hebt keuze uit 4 dieptes
Er staat allerlei dingen op - ik lees D. R. P. en ergens anders staat P. G. waar misschien een J voor staat - aan de andere kant staat iets dat
ik niet lezen kan omdat het metaal de inscriptie overlapt - ik zou even een foto kunnen nemen en dan het bekijken.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2017 om 15:43
Goegel en dan zoeken met plaatjes embroidery punch needle tools old en daar zie je allemaal dit soort enge werktuigen - hoezee. Uh nee, ik geloof niet dat ik
een tapijt ga maken LOL
Wel ga ik denk ik die purrfect van wonderMike eens uitproberen - als ik ooit eens tijd heb.
 
Kijk hier
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns