Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

nieuw beeld

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2017 om 14:32
Dank jullie allemaal wel hoor!

Ik heb meer blauw in de kamer dus...hier valt ie een béétje uit de toon.  Unhappy
Heb trouwens beelden genoeg staan.
Ik denk dat ik niet zoveel meer ga maken.
De man waar ik steenhouw is ziek en ik weet niet hoelang hij nog zal lesgeven.
En thuis doen...hij zet de beelden voor mij op een sokkel, dat kan ik zelf niet en als ik dat uit moet besteden wordt het best duur.

De sokkel van dit beeld kost bijna € 40.- en dat is dan zonder de montage.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2017 om 18:55
Dat zou toch jammer zijn om talent te laten wegsmelten? Misschien iets kleinere werken die geen sokkel nodig hebben? Maar laat mij maar kletsen hoor. Wink Ik heb ook altijd adviezen van anderen moeten aanhoren omdat die het achterwege laten van dingen in mijn leven "zonde" vonden. Het is in ieder geval zeer bewonderenswaardig wat jij altijd maakt! 
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2017 om 19:15
Weet je wel hoeveel stof je maakt tijdens deze  hobby?
Shocked

Ik heb wel gereedschap en zo in huis om het thuis te doen. maar dan val je inderdaad in het kleinere werk.
En ik schilder weer, dus spreek ik weer een ander talent aan.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2017 om 19:17
Mijn kleindochter spreek háár talent aan.
Ik ga straks naar een toneeluitvoering van haar.
Niet echt het soort toneel wat mij aanspreekt, experimenteel, maar dat maakt niks uit.
Kleindochter speelt, dat telt.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2017 om 19:33
Ja, ik weet hoeveel stof het geeft! Je ziet er uit als een wit-gepoederde meelmuis. Het beetje speksteen dat ik wel eens bewerk, doe ik altijd op het terras zodat de stuivende talk terecht komt in de moestuin. Natuurproduct. Na een regenbuitje is het terras ook weer schoon. Succes met het schilderen. Big smile  

Heel veel plezier vanavond. Voor je kleinkind is het ook super dat Oma er bij is!  
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2017 om 21:09
In 1 woord wauw.
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.891 seconden.
Lang Yarns