Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kleed maken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kleed maken
    Posted: 11 Juni 2017 om 12:38
Gisteren zag ik dat een kleedje terug heel in is,dat is eigenlijk makkelijk te maken ,gewoon een recht kleedje, zijn er hier mensen die daar (nu) ervaring mee hebben ,vroeger heb ik voor mijn dochter een iets gemaakt 👚
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2017 om 13:00
Pareltje, wat bedoel je met een kleedje? Voor Nederlanders gaat het dan om een klein vloerkleed. Maar jij bent Belgische, dus het kan ook een jurkje zijn. En rechte jurkjes zijn op het moment ook weer in.

Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2017 om 13:18
Misschien moet je eens een plaatje zoeken van het model of nog beter: een kant & klaar patroon. Zelf draag ik graag een recht model jurk/ kleedje Wink met een verlaagde taille en een stroken-rokdeel eraan.   
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2017 om 13:38
wordt het een kleed voor uw eigen? Of voor de kleinkinderen? Heb je een facebookaccount? Gehaakt, gebreid of genaaid?

(oei, meer vragen dan het oorspronkelijke)
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2017 om 16:27
He,ik bedoel een jurk ,en nu is er zo van die glanzende stof met vlinders en zo op en het viel mij gisteren op dat veel vrouwen zo een aan hadden het is maar gewoon recht met korte mouw en in de rug een beetje gecentreerd ...het is niet de bedoeling voor patroon ,het was mijn vraag maar of jullie ook zoiets maken omdat het me makkelijk lijkt,hier is een stoffen winkel en dan krijg ik zin om zo iets te maken...😎
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2017 om 11:10
Pas samen met mijn schoonmoeder voor de kleindochter in de weer geweest - heb alleen geholpen met het patroon uitmeten (maar toch).
En ze had ook meteen voor zichzelf een stofje gehaald. Ik denk dat het weer meer "in" raakt net als breien.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2017 om 09:10
Bij mij is naaien nooit uit geweest. En omdat ik daar deze week druk mee bezig geweest ben heb ik de hobbydoos verwaarloosd.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2019 om 12:09
zo had ik er twee gemaakt (mijn partner en mezelf) 

Ook zelf gemaakt, is gewoon een zogenaamde A lijn. Héél gemakkelijk om te maken. 


Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.063 seconden.
Lang Yarns