Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Solden Koopjes

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Solden Koopjes
    Posted: 02 Juli 2017 om 11:33
Hier begint de solden ,is dat in Nederland ook en gaan er mensen speciaal naar de solden of niet ????Ben niet nieuwsgierig hoor...
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2017 om 11:41
Volgens mij heet dat in Nederland de uitverkoop. Wanneer dat precies is, weet ik niet. In ieder geval zijn er begin januari en begin juli allerlei aanbiedingen van de oude collectie die verkocht moet worden. Als ik leuke schoenen of een jack tegenkom in de uitverkoop dan koop ik dat alleen als ik het nodig heb. Niet enkel omdat het toevallig in de aanbieding is.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2017 om 12:22
Er zijn steeds minder winkels, dus je ziet ook veel minder borden met Uitverkoop en Alles moet weg! Er wordt veel online gekocht en ik neem aan dat mensen daar op koopjes jagen. In mijn jeugd was het wel gebruikelijk dat vrouwen in de uitverkoop kleding kochten. Ze hadden daar dan toch nog een half seizoen wat aan en het volgende jaar of de volgende jaren ook.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2017 om 18:34
In NL lijkt het het hele jaar uitverkoop - het is geen duidelijke periode meer. Wel weet ik van mijn schoonzus dat je vooral voor
kinderkleding op tijd moet zijn (vroeg kopen) omdat er anders b.v. geen leuke winterjassen meer zijn of niet de juiste maat.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2017 om 18:58
Het is hier soms niet te doen ,het is een maand solden en dan probeer ik zo weinig mogelijk in de winkels te komen want er zijn mensen die het uit je hand zouden trekken,dat had ik eens met schoenen ,er zijn zo koopjes jagers en die moeten maar hebben en hebben...niet gezellig
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2017 om 08:01
De Bijenkorf had vroeger drie dolle dagen, dat waren ware veldslagen tussen koopjesbeluste vrouwen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.250 seconden.
Lang Yarns