Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Terug van weggeweest

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Terug van weggeweest
    Posted: 08 Juli 2017 om 20:42
Ben er weer. Nog iets gebeurd terwijl ik weg was?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2017 om 22:55
ha kvdl. Ik had u al gemist en dacht aan het ergste omdat de datum dat ge laatst hier waart een dag voor een trieste gebeurtenis was.

Maar alles is in orde gelukkig.

Hoe is het met de beestjes?
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2017 om 23:34
Ja, die gebeurtenis heeft er flink ingehakt, ik kwam veel in Maalbeek en Zaventem, ken vele mensen op de luchthaven en heb die dag het zeer moeilijk gehad, beetje ingestort. Alleen al de kinderen ophalen van school was verschrikkelijk, de hele dag alle ouders proberen te bereiken om zeker te zijn dat alle kinderen opgehaald zouden worden (op zo'n moment is Facebook toch handig) strikte orders over hoe de kinderen op te vissen (niet blijven staan babbelen, meteen naar huis, Karrewiet kiijken om half vijf en laten praten). Een jaar nadien langs de bloemenzee van de herdenking, was niet de enige die het niet droog hield. Het went nog steeds niet al die militairen in vol ornaat als je uit de parking komt. Het is ook raar, aan de ene kant die opluchting dat uw dierbaren allen ongedeerd zijn, en dan vervolgens een soort schuldgevoel over die opluchting.
Ben er denk ik overheen nu. Bedankt.

P.S. Nog steeds geen omgehaakte AH tas. Gaat er ooit nog van komen denk ik. Toch.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2017 om 00:05
ik heb er hier ook nog altijd 2 liggen die ik moet omhaken. En van een paar hemden van mijn man heb ik een stuk van de mouwen afgeknipt, de kraag eraf en de broekinsteekflappen en ik had schorten voor de kleinkinderen.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2017 om 08:27
Dat is lang geleden. Welkom terug. En wat je vraagt betreft. Hier gebeurt tegenwoordig weinig, heel jammer. Maar zoals de heer JC uit Betondorp al zei: Elk nadeel hep se voordeel. Er is ook geen herrie.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2017 om 09:43
Welkom terug. Er hoeven toch geen spannende dingen te gebeuren om het gezellig en leerzaam te hebben hier?
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2017 om 09:53
welkom terug.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2017 om 12:25
Welkom terug ,ik ben ook lang weggeweest en nu ist zalig terug te zijn ,er word hier over veel andere dingen gepraat dan breien en haken omdat de handwerksters allemaal Google gevonden hebben en you tube ....en dan zeggen ze dat kinderen verslaafd zijn😋alez we amuzeren ons toch Veel plezier🌻
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.719 seconden.
Lang Yarns