Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wiskunde knobbel

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wiskunde knobbel
    Posted: 25 Juli 2017 om 16:21
Ik heb bij vragen een bericht hierover geplaatst .
Had het beter hier neer kunnen zetten

Sorry
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2017 om 16:52
Ooit had ik twee wiskundeknobbels, maar ik heb er teveel op gezeten. Ze werken niet meer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carlaevelien View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 10 Januari 2014
Status: Offline
Points: 138
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carlaevelien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2017 om 10:17
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ooit had ik twee wiskundeknobbels, maar ik heb er teveel op gezeten. Ze werken niet meer.

Als ik daarmee mijn wiskunde had moeten doen, was het nooit goed gekomen LOLLOL.
http://facebook.com/kwartetstoptalking.nl
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2017 om 12:18
IK heb het laten vallen, zodra het mogelijk was.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2017 om 12:24
Ik heb nog eindexamen gedaan dat er niets te laten vallen was .

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2017 om 13:19
IK zat op het lyceum, gymnasium alpha kant, na de 4de klas kon je een aantal exacte vakken laten vallen. We hadden nog wel 1 uur in de week een combinatie van geschiedenis van de wiskunde, statistiek en vierkantsvergelijkingen.20 minuten mondeling examen. Toevallig werd ik het lokaal ingestuurd met koffie en cake voor de lerares en de gecommiteerde. Dat nam al tijd in beslag en daarna maakte die meneer grappen over het kwadreren van een cirkel (Carré-theater) en hoe het zestigtallig stelsel ons van dienst is. Daarbij keek hij zelf op zijn horloge en naar de landkaart, dus zo moeilijk was dat niet. De graden van meetkundige hoeken noemde ik uit mezelf.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns