Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vorm behouden

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vorm behouden
    Posted: 14 September 2017 om 22:02
Oké, misschien een domme vraag. 

Ik ben een hamster aan het haken en ik ben hem nu aan het opvullen. Alleen met het opvullen drukt het hoofdje een beetje naar buiten. (op de foto heb ik hem extreem uitgedrukt voor het idee haha) 


Hoe hou ik het hoofd zoals bedoeld en niet dat hij uitdeukt? :D
Gewoon een kwestie van niet te hard duwen en opvullen? Of heeft iemand een goede tip :) 
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2017 om 22:35
Een kenmerk van een hamster is dat hij hamstert in zijn wangzakken. Vooral op de eerste foto zie dat hij net gegeten heeft. Of bedoel je dat er deuken ontstaan rondom ogen vanwege de bolling bij de wangen?
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2017 om 22:58
Ik heb het al :) 

Ik bedoelde dat die wangen idd behouden blijven en die ogen iets naar binnen, zodat de vorm goed zichtbaar is. Maar ik heb nu met een draadje vastgezet zodat de ogen niet kunnen uitpuilen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2017 om 10:29
Net zoals ze dat vroeger deden met die knopen in stoel of bank kussens - dat lijkt me de goede oplossing, even de ogen fixeren
eventueel pas na het vullen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.766 seconden.
Lang Yarns