Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

De kleine lettertjes

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: De kleine lettertjes
    Posted: 20 September 2017 om 18:20
Volgend jaar kan ik bij Menzis weer een bril declareren en dat wordt een leesbril. Want ik kan de kleine lettertjes onder zo'n grafiekje van 10 steken bij 10 naalden op de wikkels niet meer lezen. Zelfs niet met de grote loep van Action. Maar nu had Kruidvat deze week een sterke loep met verlichting voor € 6,95, en die is nog van Mediqu ook. Dat is een merk, dat je vaak bij apotheken tegenkomt. Ik moet alleen nog een keurig hoesje haken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2017 om 18:38
Zo zie je maar: alle activiteiten ondersteunen elkaar. Toevallig ben ik vanmiddag bij de opticien geweest om mijn bril op te halen. Succes met het nieuwe haakwerkje.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2017 om 18:46
Ja eens raak je er aan toe en dan gaat er weer een wereld voor je open 
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2017 om 22:08
Zoals de opticien met een brede grijns zei: "worden uw armen te kort?"
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2017 om 08:37
Ik heb altijd een verte-oog en een leesoog gehad. Maar een jaar of vier geleden had ik moeite met ondertitels en teletekst, dus kreeg ik een bril van Menzis bijna cadeau (€ 3 bijbetalen), twee jaar daarna zelfs een zonnebril op sterkte en een gewone bril. Weliswaar doet het leesoog niet mee, maar dat deed het toch al nooit. Ik had altijd al een leesbril voor de computer, maar nu kon ik ineens de kleine letters niet meer lezen. Hoeveel steken ik moest opzetten voor 10 cm. Dus nu ga ik voor een leesbril op sterkte, ik heb niks aan die van Action, of ik zou er één glas uit moeten slaan. Voorlopig behelp ik me met de loep. Ik zou die in mijn handtas moeten hebben, want probeer maar eens te onderscheiden of er in een product suiker of dierlijk vet zit. Over kleine lettertjes gesproken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns