Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

opslaan PDF

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: opslaan PDF
    Posted: 29 Oktober 2017 om 10:19
Wie weet hoe je een pdf kunt opslaan met de titel pagina in het zicht.
net als een E-book in de e-reader ?
oant Sjen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2017 om 10:40
Uhm ik snap niet precies wat je bedoelt.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2017 om 10:54
Bedoel je dat je bovenaan iedere pagina de titel van het document ziet ? En maak je die pdf zelf vanuit b.v. word ? Want in een normaal
tekstdocument kun je een koptekst maken, daar zet je de titel in en dan opslaan als pdf - dat zou m.i. moeten werken. Want de koptekst
staat ook in het oorspronkelijke document.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2017 om 11:23
als je een pdf opend krijg je bij patronen meestal het plaatje te zien.

Ik heb voorheen ook wel eens een pdf gehad waar dat ongeopend te zien was. zodat je gemakkelijker een patroon kon zoeken .zonder ze te moeten openen.
oant Sjen
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2017 om 13:32
ik snap wat je bedoelt maar dat kan volgens mij niet meer 
er is ooit een update geweest toen dat ineens weg was 


Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2017 om 14:44
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2017 om 15:19
nee niet ikke. Ik was de boodschapper/heel klein beetje in een tekst gieten maar.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2017 om 15:25
Originally posted by bep bep wrote:

nee niet ikke. Ik was de boodschapper/heel klein beetje in een tekst gieten maar.


heb jij de patronen ook zo opgeslagen ?
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2017 om 15:45
ik heb ze gewoon opgeslagen maar als ge dus naar verkenner gaat en dan voorbeeldvenster aanklikt dan komt ernaast een lege kader en als ge dan op het pdfke 1 x klikt dan komt het eerste blad/afbeelding erin. Of mijn man iets verandert heeft hier op mijn pc weet ik niet. Tot hiertoe werkt nog alles zoals ik het gewoon ben.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2017 om 15:48
Originally posted by bep bep wrote:

ik heb ze gewoon opgeslagen maar als ge dus naar verkenner gaat en dan voorbeeldvenster aanklikt dan komt ernaast een lege kader en als ge dan op het pdfke 1 x klikt dan komt het eerste blad/afbeelding erin. Of mijn man iets verandert heeft hier op mijn pc weet ik niet. Tot hiertoe werkt nog alles zoals ik het gewoon ben.

Ik vind het nu ideaal je doet de map patronen open en je kunt de foto van het patroon gelijk zien.je hoeft niets open te klikken.
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2017 om 16:19
daar droom ik ook van : 1 map breipatronen, 1 map haakpatronen, 1 map naaipatronen en 1 map bakrecepten. Nu staat alles overal, in downloads, in documenten, in favorieten, in afbeeldingen. Een beetje een chaos zoals ikzelf, maar ik vind het terug. Dat chaootke zit al bijna 59 jaar in mij. Mijn buro vroeger was 1 opgestapelde hoop met boeken, schriften, huiswerk, tekeningen, allemaal kriskras door elkaar. En ik kon er zo uitnemen wat ik nodig had. Mijn moeder kreeg het ervan op haar heupen, daarmee waarschijnlijk dat ze veel rugheuppijn heeft nu. Eén keer heeft zij mijn buro opgeruimd : gevolg ik vond niks meer terug en het heeft toch een paar dagen geduurd eer die terug geordend was op mijn manier.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns