Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wat minder op het forum

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2017 om 10:33
Er kan zich een heleboel herstellen, gelukkig.
Maar er kan ook een blijvende karakter verandering zijn.
Heb ik ook.
Sneller geïrriteerd zijn en er minder beheersing over hebben, schijn ik ook te hebben, na de 1e van drie jaar geleden.
Ik heb er nu wel meer beheersing over, gelukkig.
Na de laatste is dat lange tenen gedoe gelukkig niet verergerd.
Maar voor de partner is het ook erg lastig.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2017 om 11:51
Toen je schreef cva dacht ik al oei, dat mensen soms heel anders worden kan heel moeilijk worden. Dus ik wens je veel goeds en een
emmer geduld toe.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2017 om 11:51
Oei, wat een spannende tijd heb je gehad. Sterkte.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2017 om 12:56
LW 1463 .

Ik denk dat ik aan een emmer niet genoeg heb .

Hij mag 2 weken geen autorijden , maar vanmorgen na de koffie stapt hij vrolijk in de auto .

Er is hem bij herhaling verteld ,dat als hij een ongeluk krijgt ,of veroorzaakt, NIET verzekerd is .
Hij is weer veilig thuis ,maar degene die hij een lift aanbood is zo verstandig geweest die te weigeren .

Lao-tse .

Ik ben heel erg blij met jouw uitleg .


Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2017 om 14:11
Mutti ik voel heel erg met je mee, mijn moeder kon moeilijk zijn maar ik kon altijd weer naar huis. En mensen zeggen vaak dat de
patienten er niks aan kunnen doen en dat je daar begrip voor moet hebben - ik ging op een bepaald moment haast gillen als mensen
dat tegen me zeiden. Dus bij deze krijg je van mij een 2e emmer geduld.
 
Even denken, de enige goede tip die ik ken - die samenhangt met dat autorijden is dat wat het beste helpt als de huisarts (hangt van de huisarts én de patiënt af)
het gesprek daarover aangaat.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2017 om 14:40
Laat hij alsjeblieft niet gaan autorijden!
Je bent echt niet verzekerd en als je een aanrijding veroorzaakt moet je de schade aan de andere partij betalen, kan je dat niet, dan zit die ánder met de narigheid.
Plus, bij een aanrijding kunnen ze ook je rijbewijs innemen, dan mag je nog langer niet rijden.

En twee weken valt echt wel mee hoor.
Heeft hij geen last van de uitval van de voet bij het rijden?
Ik mocht elke keer zés weken niet rijden.
En nu al helemaal niet meer.
Wil dat ook niet uiteraard. ik moet er niet aan dénken dat ik wegraak tijdens het rijden.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2017 om 15:01
Hij begint wat tot rust te komen en zit nu kerstkaarten te schrijven .

Van die 2 weken is er Zaterdag gelukkig al 1 om .
We hebben een automaat en met de voet waarin hij zijn uitval heeft hoeft hij de pedalen niet te bedienen gelukkig .
Aan dat wegraken heb ik ook al zitten denken .
Er gaat van alles door je hoofd ,ik heb ook mijn rijbewijs ,maar denk maar niet dat ik mag rijden   Ik moet me zelf ook een beetje tot kalmte manen boos worden helpt niet .
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2017 om 16:10
De ander overtuigen dat hij niet mag rijden, is een strijd die je als echtgenoot altijd verliest. Het is een gevaarlijke situatie op de weg en dan kan alleen een (huis)arts geloofwaardig op je man inspelen.

Heel veel sterkte!   
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2017 om 16:14
De man heeft ook best veel te verwerken.
Een lichaam dat zomaar ineens uit kan vallen en je gewoon een poos niets kan. Dat hakt erin.
Gelukkig kom jij nuchter en meevoelend op me over, Mutti, dat scheelt.

Net wat Kamilla zegt: emmer geduld en af en toe diep ademhalen.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2017 om 18:54
Het zal voor jullie alle twee best heel moeilijk zijn.
Je man merkt dat hij de nodige dingen niet meer kan, wat zo gewoon was, word nu bijzonder om dat te doen en dan word je uit onmacht onvriendelijk. Vaak naar de gene die dichtbij staat.
Er zal veel in zijn hoofd omgaan, maar ook bij jou en dat is voor alle twee niet makkelijk om daar mee om te gaan.

Ik heb dat ook, ik heb Chronische Vermoeidheid, 25 jaar, vergelijkbaar met de ziekte Pfeiffer.
Ook valt het Immumsysteem je eigen lichaam aan en je weet daar geen raad mee.
Je hoofd wil wel, maar je lijf zegt nee.
En vooral als het zo gauw niet te zien is, krijg je allerlei opmerkingen die je zeer doen.
ik wens jullie veel sterkte toe.

Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2017 om 15:15
Oei, wat een probleem dat hij gaat rijden terwijl het niet mag, ik vrees dat je hem moeilijk kunt tegenhouden, misschien door de sleutels te verstoppen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2017 om 10:36
Het gaat goed , en een vriend heeft hem zover gekregen dat de auto in de garage staat, en hij voorlopig niet meer rijdt .

Kennelijk maakten de woorden van een "man" meer indruk dan die van een "vrouw ".
Doet er verder niet toe ,hij rijdt niet meer .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2017 om 13:09
Niet druk over maken, belangrijkste is dat hij niet rijdt. Vraag niet hoe het kan profiteer ervan.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns