Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

mantel nr 081-T12-298

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
smajda View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 22 Februari 2018
Locatie: Westmeerbeek
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smajda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: mantel nr 081-T12-298
    Posted: 22 Februari 2018 om 16:26
Hallo, is er iemand die dit manteltje al gebreid heeft? ik heb het juist afgewerkt in maat 4jaar. maar de afmetingen van de kraag en knoopsluitingsbiezen klopt niet. Kan er iemand mij vertellen hoe dit juist in mekaar zit want de uitleg is althans voor mij moeilijk te volgen. Alvast bedankt!!!

Weetje: het deel dat in één deel gebreid word moet wel degelijk helemaal met kabels (ik had nu het teken waar de mouwen ophouden rechtdoor tricotsteek gebreid maar dat klopt dus niet... (had info zo gekregen via mail) ik heb ondertussen de kleurenfoto gevonden (had enkel een kleine zwart-wit foto gekregen en die was echt niet duidelijk genoeg om mee te werken, eigen schuld hoor!!! ik had het eerder moeten opzoeken Cry
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2018 om 10:31
aan het nummer te zien is het een phildar patroon. Komt het van de maandagpatronen? En van wanneer dan ongeveer, want ik heb tot een jaar terug gezocht en nikske gevonden van een jasje met kabels.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2018 om 11:16
Ik heb bij hobbydoos gezocht en dan komt er een manteltje ( bruinig )waarvan je met materiaal het patroon kunt bestellen en dat patroon zal je dan wel per mail kunnen ontvangen .
Het patroon staat ook in een boek en daar staat dan een kleurenfoto van . Ik krijg het niet vergroot . zo te zien zijn het wel kabels .
Verder kom ik niet .
Help ons aan meer gegevens ,dan kunnen wij zien of we je verder kunnen helpen .
Back to Top
smajda View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 22 Februari 2018
Locatie: Westmeerbeek
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smajda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2018 om 10:04
bedankt voor de feedback, maar ondertussen heb ik het probleem opgelost. de kraag wat groter gemaakt en nu valt alles op zijn plooi!Wink
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns