Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroon uitleg

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Niekie View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 18 Juni 2023
Locatie: Tiel
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Niekie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Patroon uitleg
    Posted: 18 Juni 2023 om 16:11
Hallo, ik ben een ervaren breister maar brei voor t eerst uit een boek van phildar en vind hun beschrijving moeilijk te volgen en nu kom ik dus niet verder omdat ik t niet snap. Het gaat over het boek 208 uit 2022 , patroon25...als je de 25cm hebt bereikt moet je de linkerkant laten rusten en dan alleen verder met de rechterkant , als ik dat goed heb begrepen, maar dan snap ik niet meer wat ze bedoelen om die schuine kant te krijgen als je ook naar de tekening kijkt. Heeft iemand deze ook gemaakt en het mij wil uitleggen anders blijf ik steken Cry en dat zou ik zo jammer vinden
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2023 om 20:57
Ik heb het boek niet. Maar goegel zei dat het short was, ofwel 25a een bruine ofwel 25b een ecru en ik zie op die foto's daar geen schuine kant op, tenzij dat ge die rij minderingen bedoelt op de zijkant.

https://www.happywool.com/p/modele-short-femme-andrea-mod-054541.html?skuId=225484
Back to Top
Niekie View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 18 Juni 2023
Locatie: Tiel
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Niekie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2023 om 22:25
Nee dat zie je ook niet op de foto, daarvoor moet je echt t patroon zien in t boek
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns