Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Tas van granny

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 1989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Tas van granny
    Posted: 20 Juni 2023 om 17:40
Krijg ik appje van kleindochter, oma, kan jij deze haken. Tas van granny’s in 1 kleur. Ze kan hem kopen aldaar voor 26 euro. Mijn vraag voor een tas,het zijn granny’s van 9x9 en ook één kant, 9 vakjes, 18 totaal dus. Dacht, lieverd, doe het met plezier, maar 26 euro. ….Komt eindelijk de vraag, weet iemand uit ervaring hoeveel katoen daar gaat inzitten
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2023 om 07:50
Ik weet het niet, maar Zeeman en Wibra hebben katoen en een geld terug garantie. Ik zou je wel aanraden om elke granny eerst helemaal af te werken, vóór je aan de volgende begint. Anders zit je aan het eind heel veel draadjes weg te werken, terwijl je dacht dat je klaar was.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2023 om 20:38
Dat ligt er ook aan met welke pen je haakt .Een bol van 50 gram die je met pen 3 haakt heeft meer meters dan een bol van 50 gram die je met pen 5 haakt .
Van dikker garen heb je dus meer nodig .
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 1989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2023 om 11:12
Voorlopig heb ik drie bollen katoen gekocht. Als ik een paar granny's klaar heb, zie ik wel of het voldoende was. 
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.047 seconden.
Lang Yarns