Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroon drops design omslagdoek

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Elly T View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 20 November 2023
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elly T Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Patroon drops design omslagdoek
    Posted: 20 November 2023 om 18:25

Ik ben bezig met het patroon 195-36 van drops design

Nu ben ik bij het laatste gedeelte aangekomen. 64 cm. Daar staat sta je de gemeerderde steken recht moet breien. Betekent dat je alle steken recht moet breien. Of alleen die je op de heengaande naald meerdert dat je die op de terug gaande naald recht breidt. En moet dat ook in het midden die steken die je daar meerdert. ?
Back to Top
Liesanne88 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 23 Juni 2021
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesanne88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2023 om 07:36
Heb het patroon even opgezocht, alleen de steken die je hebt gemeerderd brei je in de teruggaande naald recht. De rest gewoon  zoals ze zich voordoen.
Volgens mij betekent dit dat het overal geld, dus ook over de steken die je in het midden hebt gemeerderd. 

Persoonlijk vind ik  de dropspatronen niet altijd even duidelijk.. ik heb zelfs een keer met een gehaakt dingetje gehad dat het totaal niet op het voorbeeld leek, dus er toen zelf maar  wat leuks van gemaakt
Back to Top
Elly T View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 20 November 2023
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elly T Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2023 om 12:38
Dus je begin aantal steken dat zijn er 7. En die andere +/- 200 die je geduurde het breiprocws hebt gemeerderd brei je recht en die 7 steken in het midden niet?
Back to Top
Liesanne88 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 23 Juni 2021
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesanne88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2023 om 21:00
Ik denk het niet dan.. anders is het een kwestie van even proberen hoe het uitpakt
Back to Top
Elly T View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 20 November 2023
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elly T Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2023 om 21:03
Dank je wel voor het reageren.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns