Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Yarn Flower Blanket

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Carobella View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 03 Maart 2024
Locatie: Zeist
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Carobella Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Yarn Flower Blanket
    Posted: 03 Maart 2024 om 21:39
Hallo,

Ik ben sinds een tijdje aan het haken en vond wat patronen uit de yarn now age leuk. Waaronder de flower blanket.

Ik kom niet voorbij de 5e tour van een hexagonmotief. Ik kom er gewoon niet uit.

Ik moet van 24 steken naar 30 
er staat
1l * 1v AL, (2st VL in volg s) 2x, sla vervolgens drie steken over (tussen v AL steken) - en dit alles 5 keer herhalen.

Ik heb van alles geprobeerd en uitgetekend maar ik kom er niet uit. Ik zie iets over het hoofd. 

Voor mijn gevoel minder je ook meer dan er bij komen en toch moet ik met 6 v en 24 stokjes eindigen

Wie kan mij uit mijn lijden verlossen

Lieve groet Carobella
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2024 om 16:39
Ik ken het patroon niet en kan me er zo ook niets bij voorstellen helaas. 

Misschien een rare vraag, maar heb je ook geprobeerd om simpelweg te doen wat er staat? Zonder nadenken het patroon  volgen?
Ik heb bij Drops patronen ook vaan problemen wanneer ik erover na ga denken, maar het simpelweg doen werkt haast altijd.




Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns