Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenwie weet waar ik dit

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2008 om 13:29
Ik heb hem, ik heb hem, eindelijk!!! Bij een sigarenwinkel in een ander gedeelte van Apeldoorn. Gisteren binnengekomen, zei de verkoopster.

MAAR de kleertjes zijn speciaal geschikt voor een slank popje van 33 cm, dat je bij Marie Claire voor € 25 kunt bestellen op hun website. Verzendkosten??? Drie paar schoentjes € 19,50!

Ik heb zo'n popje op een rommelmarkt gekocht (niet voor € 25), dus ik heb er wel wat aan. Op poppenbeurzen zitten vaak mensen die zelf kleertjes en schoentjes maken, daar kosten ze rond de € 3.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Nousje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 322
Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2008 om 15:58
Dat popje is alleen in frankrijk te bestellen voor 25 euro. Ik heb kontakt gehad met de marie claire winkel (website) en de aanbieding van 25 euro die in het boekje staat is alleen voor frankrijk. Als je hem vanaf hier wilt bestellen word de totale order 29,90 en 12 euro verzendkosten, dik 40 euro...dus veeel te duur.
Het boekje is ook verkrijgbaar in de Phildar wol winkels (of die Phildar verkopen).
groetjes anouschka
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2571
Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2008 om 19:36
Ik heb het boekje vandaag (29-10-08) gezien bij de boekhandel bij ons in het dorp.

Groetjes Mistig
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2008 om 20:45
Jammer dat ze het popje niet gewoon in de winkel verkopen. Maar dat model popje heb ik b.v. bij het Kruidvat gezien voor € 6,95. Ik dacht 35 cm, dus 2 cm groter.

Je moet de naaipatronen zelf vergroten, ik hoop dat dat met de scan kan of nog bij Dekamarkt of AH, bij Plus kan dat niet meer. En dat gedoe met ruitjespapier wordt bij mij niet netjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 05 November 2008 om 15:10

Eindelijk heb ik ook het boekje kunnen "krijgen". Echt schattige patroontjes al is het dan niet voor de bb of barbie. Staan ook leuke tasjes in.

Magtelt, weet jij misschien nog hoe dat popje bij het Kruidvat heet?? Heb hier in het dorp niets kunnen vinden maar ga vrijdag naar Leiden en kan daar dan misschien kijken.

groetjes, Joke

 

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Direct Link To This Post Posted: 05 November 2008 om 15:37
Ik heb een beetje gejokt, ze kost € 6,99 en ze heet Sammie - lovely baby toys. Ze zit in een roze geruite doos met doorzichtig plastic aan de voorkant. Ik heb haar ook in de Prijsmepper gezien, die blijkbaar overschotten van Kruidvat verkoopt (stapels van die doosjes breiwol). Wel dezelfde prijzen. Ze is ongeveer 33 cm en de mijne draagt netkniekousjes, laarzen, jeansrok, gestreept t-shirt en oranje bolero. Mijne is blond. Ik heb een paar maanden geleden een bloot blond popje op een kleedjesmarkt gekocht, dat er enorm op lijkt. Dus als het niet lukt, heb ik er nog een voor je.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 05 November 2008 om 16:33

Hoi Magtelt,

ga weer eens kijken. Prijsmepper ken ik niet (klinkt wel erg leuk). Alvast bedankt voor het aanbod van jouw popje, maar ik zou het toch wel ergens moeten kunnen kopen!

groetjes, Joke

Je hoort van me.

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1909
Direct Link To This Post Posted: 05 November 2008 om 19:58

Vandaag heb ik het boekje ook gezien bij de C1000. Fijn dat je het eindelijk gevonden hebt!

Groetjes Daisy

Back to Top
Fietje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 Juli 2008
Status: Offline
Points: 341
Direct Link To This Post Posted: 05 November 2008 om 20:34

Het boekje zag ik bij ons bij de spar liggen, en ik vond het een leuk boekje, toen zag ik dat je dat popje voor 25 e vond ik erg duur, anders had ik ws voor mijn dochtertje gekocht en gemaakt!

Geniet van elke dag!
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Direct Link To This Post Posted: 06 November 2008 om 09:21
goedemorgen meisjes,ook ik heb het gezien bij ah,maar jammer dat je het niet voor baby born kunt gebruiken.anders moet sinterklaas eens lief aankijken of anders de kerstman,  
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Direct Link To This Post Posted: 06 November 2008 om 10:01
Achteraf denk ik dat ik me vergist heb in de winkel, volgens mijn vriendin zijn ze bij de Wibra, daar heeft ze ze ook gezien. De verwarring ontstond omdat de Prijsmepper Kruidvatoverschotten verkoopt. En ik had de verpakte pop al een paar maanden in huis, dus ik was vergeten waar ze nu precies vandaan kwam.

Ze ziet er echt lief uit, blond met bruine slaapoogjes en een leuk figuurtje, en dat voor € 6,99.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 06 November 2008 om 10:27

Hé Magtelt,

ik kom het heus wel ergens tegen, is voor de "heb" bij mijn boekje dus geen haast.

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Direct Link To This Post Posted: 06 November 2008 om 10:46
Het is bijna Sinterklaastijd, dus dan is er overal speelgoed te koop. Vanmiddag ga ik naar de pasgeopende Action in het centrum en en passant naar Wibra, Kruidvat en Zeeman. Ik houd mijn ogen open. Tegenover de Wibra zit een nieuwe speelgoedwinkel "De Speelplank" met designpoppen, Lego, Playmobile, Barbapappapoppen ed. Die loop ik ook altijd even in.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
marinda View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 06 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 496
Direct Link To This Post Posted: 08 November 2008 om 22:49
het boekje kwam ik tegen op de crea beurs in utrecht.
alles kunnen we leren. (hoop ik)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Direct Link To This Post Posted: 09 November 2008 om 11:54
De popjes stonden nog bij de Wibra, ik heb er nog twee gekocht, nu kan ik er vier leuk aankleden. Eens poppenmoeder, altijd poppenmoeder.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
giggle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1463
Direct Link To This Post Posted: 09 November 2008 om 13:22

Hier in Wolvega (Friesland) heb ik hem gezien bij een supermarkt. Volgens mij was het Super de Boer.

Groetjes Jannie

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 09 November 2008 om 13:58

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik heb een beetje gejokt, ze kost € 6,99 en ze heet Sammie - lovely baby toys. Ze zit in een roze geruite doos met doorzichtig plastic aan de voorkant. Ik heb haar ook in de Prijsmepper gezien, die blijkbaar overschotten van Kruidvat verkoopt (stapels van die doosjes breiwol). Wel dezelfde prijzen. Ze is ongeveer 33 cm en de mijne draagt netkniekousjes, laarzen, jeansrok, gestreept t-shirt en oranje bolero. Mijne is blond. Ik heb een paar maanden geleden een bloot blond popje op een kleedjesmarkt gekocht, dat er enorm op lijkt. Dus als het niet lukt, heb ik er nog een voor je.

JAAA gelukt, bij Wibra in Leiden voor 6,99. Ze is inderdaad blond en heeft geen sproetjes. Lengte is 35,5 cm.

groetjes, Joke 

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Direct Link To This Post Posted: 09 November 2008 om 16:49
Hoe meet je een popje eigenlijk? Ik leg ze naast een plastic lineaal, maar ik weet nog dat ze op het consultatiebureau baby's maten van het kruintje langs het lijfje en een beentje tot de hiel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.360 seconden.
Lang Yarns