*gewist* |
Reageer | Pagina <1 8910 |
Autheur | |
WendyHaaktAan
Newbie Lid sinds: 12 Februari 2013 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Moet ik hier mijn mailadres openbaar neer zitten? Dat vind ik wat raar klinken...
En sorry hoor! Ik ben hier bijna nooit, ik kreeg de link door voor de tas van iemand. Als het lastig is om het netjes en rustig uit te leggen dan houdt het op helaas. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het moet niet ophouden
Ik heb daarjuist netjes gezegd dat alles in de Hartelijk Welkom wordt uitgelegd en dat er in de verschillende berichten staat waar je je emailadres moet neerzetten. Je moet in member control panel gaan en daar je emailadres bij live Messenger plaatsen. Nadien kan je het desgevallend terug verwijderen daar. Maar zo kan niemand een patroontje naar jou sturen. En ondertussen heb ik het teruggevonden. |
|
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beste Wendy,
Het netjes en rustig uitleggen is naar mijn mening net zo min lastig en kost net zoveel tijd als het netjes en rustig even een heel klein beetje zelf zoeken/lezen of je het anwoord misschien zelf kunt vinden........
Voordat je gelijk hoog van de toren blaast
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb ik dan echt gezegd in mijn WELKOM dat je je emailadres hier open en bloot voor iedereen te lezen moet zetten. Wat ontzettend dom van me, 1000 x sorry hoor, voor de foute informatie. Misschien kan ik dat stukje beter helemaal verwijderen als het voor zulke misverstanden zorgt, dat newby's er hoge bloeddruk van krijgen.
We zitten echt te wachten op mensen die hier om de twee of drie jaar binnenvallen met een vraag, zo kan het forum mooi voortbestaan. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Naemi
Hobbyguru Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb de titel en de beginpost maar gewist. Misschien houdt t dan op...
|
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
Reageer | Pagina <1 8910 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |