Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gezocht: breipatroon veerboot oost-vlieland

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2016 om 10:57
Weet je wat je ook kunt doen? Je zoekt een foto op van de boot en slaat die op je computer op, gaat naar http://stitchboard.com/, kiest daar voor patterns, create a pattern, bij 'bladeren' zoek je de opgeslagen foto, vinkt knitting aan, enz. en je hebt een breipatroon van de foto.
Back to Top
Saar View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 18 April 2016
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2016 om 13:40
Dat is een leuk idee! Ik heb wel een paar afbeeldingen waar ik brei- of borduurpatronen van wil maken.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2016 om 22:12
Bedankt hoor Saartje voor je mail !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Saar View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 18 April 2016
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2016 om 22:15
Graag gedaan! Veel plezier ermee!
Back to Top
vlielandtruibreien View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 17 September 2016
Locatie: Oegstgeest
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlielandtruibreien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2016 om 16:04
Beste Saar,

Ik heb deze trui 30 jaar geleden gebreid voor mijn man en wil hem opnieuw gaan breien.
Zou jij me het telpatroon kunnen emailen ?
Dat is iets handiger dan de trui zelf nabreien.

Alvast heel erg bedankt !

Marja
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2016 om 17:28
Hallo   Saar welkom op dit behulpzame forum.
en als je het patroon ingescant hebt zou ik het heel graag willen hebben. al vast bedankt   
oant Sjen
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2016 om 10:32
Originally posted by bloem bloem wrote:

Hallo   Saar welkom op dit behulpzame forum.
en als je het patroon ingescant hebt zou ik het heel graag willen hebben. al vast bedankt   

Ik vrees dat dit niet gaat lukken want Saar is na april niet meer op het forum ingelogd geweest. Maar ik hoop voor je dat ze toch meekijkt en je het patroon toestuurt.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2016 om 12:20
Als je haar een PM stuurt, krijgt ze misschien een email van de hobbydoos.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2016 om 12:22
terug van vakantie en niet naar datums gekeken stom natuurlijk.
dank jullie wel.
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2016 om 13:03
Niks stom, hoofd in de wolken door het aanhoudende vakantieweer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
vlielandtruibreien View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 17 September 2016
Locatie: Oegstgeest
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlielandtruibreien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2016 om 14:57
Beste Saar,

Zou je mij het patroon van de vlielandtrui  kunnen opsturen ? Per email ?
Ik heb hem ooit gebreid voor mijn man en wil hem weer gaan breien, maar ben het telpatroon kwijt.

Alvast heel erg bedankt,

Marja (mmparfitt@yahoo.co.uk)


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2016 om 18:23
Hallo, Saar is niet meer op het forum geweest, zoals we hierboven al zeiden. Les eerst dit hele topic eens door, s.v.p. En het is niet slim om je emailadres open en bloot op internet te zetten. Kijk maar bij Even voorstellen, het WELKOM topic, daar wordt van alles over dit forum uitgelegd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2016 om 08:56
Op marktplaats wordt een hele jaargang Ariadnes uit 1982 aangeboden .
Misschien kun je contact opnemen met deze mevrouw .

Hij kwam nl.uit die jaargang .
Back to Top
marian m. View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 09 April 2017
Locatie: Aalten
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marian m. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2017 om 03:29
Heb de ariadne waar dit patroon instaat. Belangstelling: neem contact met mij op. Di kan denk ik via Hoobbydoos.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2017 om 10:15
Welkom Marian. Contact kan inderdaad. Als je in de linker kolom iemands naam aanklikt, kun je op haar profiel komen en via dat profiel een PM sturen. Alleen ingelogde hobbydozen kunnen dat. Niet de bezoekers.

Ik heb geen belangstelling voor het patroon, maar er waren een paar hobbydozen geïnteresseerd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2017 om 13:52
Toevallig ben ik oude ariadnes aan het doorzoeken en vond dit patroon. Moest gelijk aan jullie denken. Als er hobbydozen zijn die dit patroon graag willen, jullie weten me te vdnen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns