Gezocht diego of dora |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 Oktober 2013 om 13:02 |
Hallo meiden
ik ben op zoek naar een patroontje van diego of dora heb heel internet afgezocht en wel plaatjes gevonden maar geen patroon wie kan mij helpen ?
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
na mijn zoektocht op google zou 'kandjdolls' op etsy dit patroon hebben...
dus als je een van haar popjes hebt, dan kan je die naargelang het voorbeeld gewoon in andere kleurcombinaties namaken...
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
nee ze heeft die weg moeten halen op de een of andere manier
stond op ravelry ik ben al bezig met het een aanpassen van dit patroon en t ander van een ander weer hoe dan ook ik kom er wel ben bezig voor zoontje van me schoonzus en die is dol op diego en dora
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
oké, succes :-)
ben wel benieuwd naar het resultaat
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
thanks zal fotootje maken als die klaar is
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |