Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gezocht: Patroon voor een deken

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gezocht: Patroon voor een deken
    Posted: 05 Januari 2014 om 10:32
Ik vond op internet deze deken
 
Weet iemand of daar een patroon van is en zo ja, waar ik die kan vinden? Hier ben ik nu helemaal weg van, wat is deze mooi zeg!
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8325
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2014 om 10:34
heb je een link ?
oant Sjen
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2014 om 10:42
Oeps, sorry, zag dat ik vraag ergens anders neer had moeten zetten.

Deze stond op de volgende blog http://clothogancho.canalblog.com/archives/2013/11/24/28502070.htm
De taal die daar gebruikt wordt (Frans?) beheers ik niet, dus ik kan niet lezen of ze naar een patroon verwijzen.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8325
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2014 om 10:53
http://clothogancho.canalblog.com/archives/2013/11/24/28502070.html
bedoel je deze site ?

met google vertalen lukt het dan ook niet ?
oant Sjen
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2014 om 11:06
hij is niet zo moeilijk hoor, het zijn heel veel granny's en de rand die er om en in zit krijgen we straks in de deken die we allemaal (bijna allemaal ) meehaken, het zijn vooral de kleuren die het zo mooi maken, misschien kan je de granny's van de foto's tellen en hem namaken
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8325
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2014 om 11:09
deze is vrij duidelijk. en de kleuren kun je zelf bepalen
oant Sjen
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2014 om 11:09
Rosaa, dat zou misschien wel kunnen, ik kan het altijd proberen :)
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2014 om 11:13
OOh Bloem, die is ook heel mooi. Heb je daar wel een patroon van? Of is dat ook een waarbij je zelf alles moet uitzoeken. Eens kijken of ik leuke patronen bij elkaar kan vinden voor zo een kleed.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2014 om 11:13
dat is volgens mij een andere, die ze bedoeld is met heel veel rood en grijs volgens mij en op foto's goed te zien en die bobbel steek krijgen we in de deken, alleen weet ik niet wanneer die aan de beurt is maar die kan je misschien op het engelse patroon zien
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2014 om 11:19
Haha ik heb hem laten vertalen, wat een rare teksten krijg je dan. Maar, in elk geval kon ik nu zien dat er geen link naar het patroon was. Ik denk dat deze ook zelf bedacht was. Nu heb ik de foto geprint en ga ik eens kijken of ik er de patroontjes bij kan vinden. Als het me lukt, dan wil ik hem in soortgelijke kleuren maken en materiaal. Is er iemand die een idee heeft welk garen er is gebruikt? Ik denk zelf nogal dik garen voor een grote haaknaald.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2014 om 11:21
ik heb geen idee maar ik denk dat je gelijk heb, de kleuren zijn ook zo prachtig
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2014 om 11:23
O, handig dat die steek bij de meebreideken zit, dan heb ik die in elk geval al gevonden :)


Vergat ik nog te schrijven, ik ga toch voor een poging om de rode deken te maken, niet die gele al is die ook prachtig.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2014 om 11:48
ik vind de rode ook het mooiste vooral met dat d. grijs er bij, hij is echt prachtig die kleine zijn gewoon granny's in 2 kleuren, heel veel succes ik ben heel benieuwt
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 Augustus 2012
Locatie: NB
Status: Offline
Points: 1191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2014 om 20:33
Ohwwww neeeeeeeeee, niet laten zien......... ohwwwwww (ik ben om).............al die draadjes afhechten............
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je


http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2014 om 21:40
Zo heb al een aantal kleine grannies opgeslagen, dus het begin is er :-)
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2014 om 22:59
nou ik ben heel benieuwt, heel leuk hoor
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2014 om 15:14
En ik heb nu ook een boekje, 100 Granny', besteld. Dus ik heb keuze genoeg in granny's straks :)
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 Augustus 2012
Locatie: NB
Status: Offline
Points: 1191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2014 om 15:26
het kleed is gemaakt en samengesteld terwijl ze bezig was.... lees ik in de antwoorden..... je kunt de kleuren dus helemaal naar je eigen ideen gebruiken.....
kvind het wel een verrassende combi van kleuren...... 

de grootste uitdaging zal zitten in de verschillende grote granny's passend te maken.....

Ohw nog een tip, ipv rond te haken kun je overwegen heen en weer te haken ..... dit voorkomt het scheeftrekken van de granny.........
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je


http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
Ludi View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 09 Januari 2014
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ludi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2014 om 09:04
Hij is gewoon prachtig de gele ik wil hem ook maken. Ik heb op internet gezocht naar de gebruikte garens, maar vinv er niks terug. Kan er iemand mij helpen met de gebruikte garens, ik vind de kwaliteit zo mooi.
Back to Top
Ludi View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 09 Januari 2014
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ludi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2014 om 09:17
ooh ja dames ik vergeet mij voor te stellen,ik heb jullie net ontdekt bij het zoeken naar de haakgarens en vond jullie gesprekken interessant
 
ik denk inderdaad ook dat degene die de dekens gehaakt heeft de ontwerpen zelf gemaakt heeft.
De kleuren zijn prachtig gecombineerd omdat zij ook schildert kan ik begrijpen uit haar teksten die ze schrijft.
 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.437 seconden.
Lang Yarns