Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Goede morgen/middag/avond

 Reageer Reageer Pagina  123 117>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Goede morgen/middag/avond
    Posted: 12 Augustus 2016 om 09:35
Had ik zin an.
Even vrolijk rondkijken en goedemorgen roepen,

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2016 om 09:45
Goedemorgen
Groetjes Teunie
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2016 om 09:50
Bedankt voor de goede wensen .

Het weer voor het bruidspaar is nog wat somber ,maar minder koud dan gisteren en volgens de "logen" komt er ook nog een zonnetje vanmiddag .

Dat zonnetje moet Zeeland al bereikt hebben lees ik net .
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2016 om 10:03
Een heel goedemorgen, het zonnetje is hier nog nergens te bekennen. Vandaag komen de folders van zoonlief dus wordt weer druk weekend voor hem. En ons ook...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2016 om 14:52
Goedemiddag, ik zie een streepje lichtblauw aan de hemel, maar of dat nou juist open of dicht trekt, is nog onduidelijk. Het gekke is dat het soms heftig waait onder het wolkendek.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2016 om 15:17
hier vandaag geen regen maar wel een flauw zonneke dat af en toe helemaal te zien is.

Persoonlijk denk ik dat nederland en belgië beter van weerman wisselen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2016 om 16:30
Geen zon ,ook geen flauwe ,geen streepje blauw ,maar ook geen regen

We zullen het ermee moeten doen .

Ik wil best van weerman wisselen Bep . Ik vind dat bij jullie het weer leuker gebracht wordt dan bij ons Of het nu goed of slecht is
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2016 om 16:58
dat kan ik geloven. Las juist het weerbericht voor de komende dagen.

Wacht zal het efkes kopieren en plakken

Terwijl het de voorbije twee dagen uitzonderlijk koud was voor de tijd van het jaar, krijgen we de komende dagen opnieuw zomerse temperaturen. Dit weekend schommelen de maxima rond de 24 graden. Dinsdag en woensdag draait de wind naar het oosten tot het zuidoosten en wordt er warme lucht naar onze streken aangevoerd. Het wordt mooi zomerweer met temperaturen die woensdag richting 30 graden gaan.

Woensdag in de late namiddag en avond neemt de kans op onweersbuien toe. Donderdag wordt het wisselvallig met buien en gevoelig frisser met maxima rond 21 graden.

Mooi zomerweer voor woensdag. 1 dag en ze spreken van zomerweer. Als het ene dag duurt. Ik dacht toch dat de zomer langer duurde dan hier en daar 1ne dag.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2016 om 17:41
als ik dat zo lees kan de Camper wel weer in de stalling.
oant Sjen
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2016 om 17:50
Hier (in het oosten van Zeeland) schijnt al vele uren een heerlijk zonnetje :)
Ik heb dus gespijbeld en ben 1,5 uur vroeger naar huis gegaan van mijn werk om ervan te genieten LOL
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2016 om 18:20
Uuuuuhhhhh ...
Zitten jullie wel in het goede topic?
Weerpraatje is elders hoor!

Wink  LOL

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2016 om 11:15
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2016 om 11:41
Goedemorgen. Gistermiddag heb ik mijn garens uitgesorteerd en weer "véél handiger" in dozen gestopt. Een grote tas met restjes klaargezet voor een soosvriendin, die ook poppenkleren maakt. En vanmorgen waren de tijdschriften aan de beurt. Hatsjie! Ze zitten nu weer keurig bij hun zusjes en broertjes in cassettes, alleen moet ik nog etiketjes plakken. Voor de andere sosijzen staat er een tas klaar met volstrekt overbodige tijdschriften, zelfs twee dubbelen. Foei. Dat wil niet zeggen dat er in de kast alleen maar nuttige bladen staan. Veel patronen blijven ongemaakt. IN ieder geval hield het klusje me van de straat en weg bij de kofferbakverkoop, zodat ik niet nog meer overbodige zooi kon kopen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2016 om 13:32
De kringloop bezocht . Deze keer om speelgoed te brengen . Heb nog wat auto's achter gehouden

Voorlopig is het dammen , schaken en bingo .
Heb het winkelwagentje volgestouwd en ben vlug naar buiten gelopen .
Heb dus geen overbodige spullen aangeschaft die altijd wel weer een afnemer vinden dat wel
Ben eigenlijk wel een beetje trots op mezelf
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2016 om 14:09
Een beetje trots zijn, mag best! Wink

Deze week gaan wij de kringloper uitnodigen om eens bij ons langs te komen. Loodzware en onhandige dingen ga ik niet de trap mee af zeulen. Dit jaar staat in het teken van "hele huis ordenen, schoonmaken en vereenvoudigen zonder dat het ten koste gaat van de gezelligheid". Het project loopt geweldig en daar ben ik ook best trots op. Approve

Deze middag ben ik met de boormachine in de weer geweest om schilderijen die mijn man zelf geschilderd heeft, op te hangen.

Iedereen hier een even werkzame en plezierige middag toegewenst.   
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2016 om 14:22
Annie Kondo de opruimgoeroe zou trots op ons zijn. Je moet wel even je ouwe spullen bedanken voor het plezier dat je van ze hebt gehad en goed afscheid nemen. Ik zou haast zeggen ammehoela. Volgens mij zit die ergens tussen mijn lurven en mijn hurken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2016 om 22:48
LOL Bedankt voor de anatomische verwijzing. Ik ga vanavond direct voor de spiegel zoeken. 
 
Nog nooit van Annie Kondo gehoord. Even op Google gekeken en een uitgebreide link gevonden. Toen ik een aantal overtollige spullen klaargezet had, was de opluchting groot. 
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2016 om 10:39
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2016 om 10:40
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Annie Kondo de opruimgoeroe zou trots op ons zijn. Je moet wel even je ouwe spullen bedanken voor het plezier dat je van ze hebt gehad en goed afscheid nemen. Ik zou haast zeggen ammehoela. Volgens mij zit die ergens tussen mijn lurven en mijn hurken.


Daar moeten je kladden ook egens in de buurt zitten.
Ik heb ze nooit kunnen vinden. Geek
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2016 om 18:19
Als de klabak je bij je kladden pakt, voel je waar ze zitten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 117>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns