Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Goedemorgen!

 Reageer Reageer Pagina  123 25>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Goedemorgen!
    Posted: 04 Juni 2015 om 10:59
Een hele goede morgen allemaal!
Wat een heerlijk weertje vandaag hé?
Ik haak nooit af!

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2015 om 11:12
Ook goedemorgen , ik heb al lekker buiten in de zon koffie gedronken en beschuit met aardbeien gegeten. En ik heb al vergeten dat ik een afspraak bij de tandarts had!!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2015 om 11:29
Ik heb ook m'n koffie buiten gedronken Zalig!
Hé bahhhh.....de tandarts.brrr....
Heel veel sterkte......
Ik haak nooit af!

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2015 om 11:34
Geloof het of niet, maar ik ben helemaal niet bang voor een tandarts en vind het ook niet vervelend. Hoe dat komt? Dat is een lang verhaal, dus dat laat ik maar.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2015 om 11:45
Nou ik ben er wel bang voor Lida!! Ik moet er niks van hebben
Door mijn ziekte heeft de kaakchirurg 2 1/2 week geleden alles eruit gehaald en ik heb gelijk een prothese laten plaatsen omdat ik niet een paar maanden zonder tanden wilde lopen. (nou jah....lopen....)
Pffff.....dat is echt geen lekker gevoel. Auw.....nog steeds...
Ik haak nooit af!

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2015 om 12:01
Och arme jij!! Ik heb dus makkelijk praten, heb er bijna nooit iets aan, hoogstens wat tandsteen weghalen. Nu moet een vulling die bijna 40 jaar oud is gerestaureerd worden. 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2015 om 12:03
Vanmorgen had ik gym, binnen, ik kon wel de blauwe lucht zien vanaf de loopband, en vamiddag heb ik soos, dat kan ook al niet buiten, omdat dan de papieren van de kaartenmaaklsters wegvliegen. Morgen beter, hoop ik.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2015 om 12:40
idd. Vanmorgen de was al 'zoemend' opgehangen door de bijen en hommels die onze struik met bloemen hebben uitverkozen tot 'struik van het jaar'.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2015 om 21:11
eindelijk!!!!
heerlijk dat weer! voor t eerst van t jaar blote benen( keurig de epileer geval eroverheen gehaald)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2015 om 10:23
Nu (10u20) al 24 graden buiten . . . en ik moet midden op de dag naar de brillentoko - pfrr krijg het er nu al warm van.
Ik zit trouwens binnen, want buiten moet ik aan een stuk door niezen Sick mag het misschien even een keer goed regenen ???
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2015 om 10:57
Ik zit buiten op m'n balkon (10 hoog) aan de koffie , samen met Harry en Toon (papegaaien) en Bob (parkiet).
Ik hoorde trouwens net op de radio dat we tegen de avond waarschijnlijk onweer en regen krijgen.
Ik haak nooit af!

Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2015 om 20:13
ja hoor nu is de regen er!!
zelfs op t strand in de schaduw was t smoorheet!
en t water, koppie onder geweest! steenkoud!
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2015 om 20:19
het heeft hier net even geregend. en het is vroeg donker vanavond
oant Sjen
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2015 om 20:22
Hier onweer, regen en harde wind.
Ik haak nooit af!

Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2015 om 21:32
hier nog droog maar wel erg warm geweest.
lekker binnen gehouden ons zoontje is ziek 40 gr koorts en dat met dit weer.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2015 om 23:31
Oei....dat is hoog.
Heel veel beterschap met je zoontje.
Ik haak nooit af!

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2015 om 23:37
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Nu (10u20) al 24 graden buiten . . . en ik moet midden op de dag naar de brillentoko - pfrr krijg het er nu al warm van.
Ik zit trouwens binnen, want buiten moet ik aan een stuk door niezen Sick mag het misschien even een keer goed regenen ???



ben juist buiten gaan kijken se.
Temperatuur is op punt nu.
Het heeft ook hard geregend.
En je kan nu buiten komen want de pollen liggen hier allemaal op de grond.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2015 om 08:52

Lekker geslapen?
Het is hier heel mooi weer.....dus dat wordt straks weer koffie op m'n balkon
De temperatuur is wel lager dan gisteren....precies goed
Ik haak nooit af!

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2015 om 17:21

@bep, dan moet ik denk ik verhuizen naar Antwerpen, de regen bleef achter de rivieren hangen en zo kregen wij anderhalve lichtflits en 3mm

Nu is het inderdaad lekker weer, maar o wee als ik een halfuurtje buiten ben geweest - dan begint het feest weer. De brillenmeneer, die
heel diep in mijn ogen staarde constateerde trouwens een verkoudheid op het rechteroog en bedankt. Niet in je ogen wrijven en iets
eerder de lenzen uit en de bril op. Gister werd ik helemaal dol, des te later het werd des te harder jeukte het - uit arren moede
maar naar bed gegaan. Wat zal het vanavond worden ???
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2015 om 18:11
Gisteren veeeeel te warm, vervolgens alles lekker eruit geflitst en gedonderd en vandaag perfect. Strakblauwe hemel, graadje of 23, en met onze nieuwe zonneverwarming het zwembadwater op 30 graden. Op het terras met een haakwerkje (en de iPad om forum te lezen) terwijl de kinderen vrolijk rondspatten. Life is perfect.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 25>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.555 seconden.
Lang Yarns