Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Goedemorgen!

 Reageer Reageer Pagina  <1 22232425>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2015 om 11:03
oant Sjen
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2015 om 11:06
Inderdaad perfect weer om binnen te blijven en lekker te knutselen. Ik ben een rood vest aan het breien op pen 5.  
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2015 om 10:33
Goede plaatjes
Ik haak nooit af!

Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2015 om 07:06


Fijne dag
oant Sjen
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2015 om 09:28
oant Sjen
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2015 om 10:13
Goedemorgen, Sinterklaas

Net zoals elke dag heb ik er weer zin in vandaag!!!! 



Veel plezier, Sinterklaas

Knuffies, knuffels, Sinterklaas

Fijne dag, Sinterklaas
Ik haak nooit af!

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2015 om 09:28
ik denk dat er sneeuw in de lucht hangt. Al 2 dagen koude rillingen over mijn rug.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2015 om 10:26
oei beppie kan t geen griepje wezen?
tis bijna 12 graden!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2015 om 10:35
Het zou wel kouder worden. Zelf opperde ik vanochtend dat ik verstopt was, maar de huisband zei dat ik nog gewoon zichtbaar was LOL
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2015 om 11:03
Goede morgen!!

Ik ga er straks op uit om schoenen te kopen.

Oh mennnnn, ik houd NIET van winkelen.
Stern Smile
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2015 om 11:12
Originally posted by bep bep wrote:

ik denk dat er sneeuw in de lucht hangt. Al 2 dagen koude rillingen over mijn rug.


warme choco, onder de deken en laat u eens goed soigneren.
Tenminste als we het over hetzelfde Belgie hebben
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2015 om 11:20
Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

Ik ga er straks op uit om schoenen te kopen. Oh mennnnn, ik houd NIET van winkelen.

Hmmm, volgens mij herken ik iets...

Ik ga liever naar de tandarts dan naar een schoenenwinkel. Schoenen zijn pas echt te beoordelen als ze versleten zijn. Winkelen in handwerk- en hobbyzaken vind ik wel leuk. Tuincentra trouwens ook. De rest sla ik het liefste over.Dead

Dus sterkte vandaag...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2015 om 11:32
Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

Goede morgen!!

Ik ga er straks op uit om schoenen te kopen.

Oh mennnnn, ik houd NIET van winkelen.
Stern Smile




Ja, kleren koop ik online per postorder, lekker op mijn gemak douchen en passen. Voor schoenen loop ik de Ecco winkel binnen en dan weet ik na één seconde of ze goed zitten of knellen. Kleur en vorm doen er minder toe, als ik maar kan lopen. Ik heb zo'n modepop vriendin, die me altijd aan de sjaaltjes en dergelijke probeert te krijgen en dan zeg ik: Mijn kleren zijn schoon en heel en ik loop niet in mijn nakie.

Winkelen voor breiboeken, garens, fournituren en breigerei is natuurlijk héél wat anders, dat kan ik uren lang zonder verveeld te raken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2015 om 14:23
Schoenen zijn binnen.
Twee paar nog wel.
Ik heb ook graag Ecco, of ga naar Leemans. Het duurdere segment, zeg maar. Voor het dagelijkse betere voetenwerk. Sinds ik wat ouder ben moet dat wel. Heb er nu ook wel geld voor (over).
Maar voor luxe schoenen, voor de kerst, die ergens bij moeten passen, ga ik goedkoper.
Die verslijt ik toch niet echt.
Maar ik ben dr weer klaar mee! Thumbs Up

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Februari 2015
Locatie: Dordrecht
Status: Offline
Points: 329
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2015 om 22:26
Ik ben net als Magteld zolang het niet kapot is waarom nieuwe kopen en ik vind het ook vreselijk om er als eem mode popje uit te zien het moet lekker zitten zie mij al met strak rokje en hoge hakken door de blubber de hond uit latenLOL
Groetjes Maria
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2015 om 22:38
Nou ja... het zit zo... mijn nette zwarte schoenen zijn kortgeleden stuk gegaan.
En omdat ik een net zwart jurkje heb (van 8 jaar geleden toen mijn dochter trouwde) moest -wilde- ik nieuwe nette zwarte schoenen kopen.
Ik ga ook zeker voor comfortabel hoor.
Mijn leren winterjas heb ik 25 jaar geleden 2e hands gekocht, voor 35 gulden.
En die draag ik nu nog, het is de warmste en meest wind- en waterdichte jas die ik ooit heb gehad.

En daar heb ik dan zo'n lol in he?
 Voor weinig geld zoveel plezier.
Zolang die niet uit elkaar valt blijf ik m dragen.
In de mode? Misschien ooit geweest.
Modieuze dingen haak of brei ik wel.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2015 om 22:53
Zelf heb ik ook altijd lol in het maken van kleding uit stukken stof die een ander weggegooid zou hebben. Dekbedovertrekken van mijn ouders, zo goed als nieuw maar in de verkeerde afmeting, gebruik ik om nachtgoed te naaien. Het kost eigenlijk niks behalve garen. Zo heb ik ooit van alle restanten ribfluweel die overblijven van het naaien van rokken en broeken een lapjes-pakje gemaakt. Een achtbaanse rok met een hesje erop. Het kostte wel moeite, maar er loopt er geen tweede van rond. 

Schoenen: ik ga ook voor degelijk.


Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2015 om 08:39
Ik heb altijd gedacht dat ieder vrouw winkelen leuk vind. en dat Ik de enige ben die er een hekel aan heeft. daarom bestel ik alles online.
veel heb ik niet nodig. het meeste maak ik zelf van stof ja die ik ook online koop.
oant Sjen
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Februari 2015
Locatie: Dordrecht
Status: Offline
Points: 329
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2015 om 09:03
Goede Morgen allemaal het word vandaag weer heerlijk weerBig smile
Groetjes Maria
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2015 om 10:35
Originally posted by bloem bloem wrote:

Ik heb altijd gedacht dat ieder vrouw winkelen leuk vind. en dat Ik de enige ben die er een hekel aan heeft. daarom bestel ik alles online.
veel heb ik niet nodig. het meeste maak ik zelf van stof ja die ik ook online koop.

Bléééééééé'hhhhhhhhhhh.....winkelen Confused
Vind er niks aan!!!
Een keertje naar Action ofzo vind ik wel leuk,
maar naar kledingwinkels e.d. bahhhhhhh...... Confused

Ik geef je groot gelijk Bloem, dat je online besteld! Thumbs Up
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 22232425>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.535 seconden.
Lang Yarns