Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Goedemorgen!

 Reageer Reageer Pagina  <1 232425
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2015 om 10:54
Gelukkig zijn er meer vrouwen die niet van winkelen houden.
Maar online veel kopen doe ik ook niet.
Ik kan niet meer zelf kleding maken, fysiek werkt niet mee.
Maar zou dat ook niet meer willen.
Via internet aanschaffen vind ik een gedoe, als het je niet ast of staat of dat het tegenvalt moet je  het binnen zoveel dagen weer naar postkantoor brengen.
gedoe
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2015 om 13:40
winkelen?
tja ligt aan de winkel he of t leuk is!
kleren neeee, te kort, te smal, te ja weet ik veel!
schoenen   ook zo iets t enigste wat enigzins loopt zijn lowa hoge wandelschoenen en die zijn dermate geprijsd en elegant dat t 1 paar per 3 jaar is.
wolletjes, knutsel spul, spinnewieldingetjes, jaaaaaaa zou wel in zon winkel willen wonen
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2015 om 12:13
Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

Gelukkig zijn er meer vrouwen die niet van winkelen houden.
Maar online veel kopen doe ik ook niet.
Ik kan niet meer zelf kleding maken, fysiek werkt niet mee.
Maar zou dat ook niet meer willen.
Via internet aanschaffen vind ik een gedoe, als het je niet ast of staat of dat het tegenvalt moet je  het binnen zoveel dagen weer naar postkantoor brengen.
gedoe

Ook ik heb een ontzettende hekel aan winkelen en bestel daarom, behalve de dagelijkse boodschappen, ALLES online. 
Bij Wehkamp, en waarschijnlijk meer winkels, kun je de retourzending weer lekker thuis op laten halen op een moment dat het jou uitkomt. Ideaal vind ik dat.
Of Bol, dan lever je het gewoon weer in bij de Albert Heijn.

Het enige waar ik wel  graag voor buiten de deur ga snuffelen zijn wolletjes en meubels.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2015 om 12:53
Er is iets voor te zeggen.
Je uit je textiel zweten in een pashokje is ook niet alles.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2015 om 14:06
Ik vind winkelen juist heerlijk. Als ik niet persé iets nodig heb dan. Lekker door de winkelstraat slenteren, af en toe een winkel in, maar vooral even ergens zitten en iets lekkers eten. Jammer genoeg doe ik het niet zo vaak. En jammer genoeg ben ik dan aan het eind wel doodmoe en doet alles me pijn.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12081
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2015 om 14:14
Vroeger toen ik nog piep was en toen nog in een smalleke geraakte winkelde ik wel graag. Maar vanaf een bepaalde leeftijd is dat minder en vooral sinds ze de kleding niet meer de juiste maten geven. Een smalleke van toen is geen smalleke niet meer nu
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2015 om 15:31
Oh maar ik opteer dus WEL voor het bakkie doen met iets lekkers in een eetstalletje of op een terrasje,
Dat is dus de beloning!
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2015 om 16:01
Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

Je uit je textiel zweten in een pashokje is ook niet alles.

Ha-ha... Manlief moest ooit broeken kopen. Hij wurmde zich door een heel rijtje heen in een klein te heet pashokje. Zelf wachtte ik samen met andere mannen die hun vrouwen mochten vergezellen, met een blik van "Oh, was ik maar bij Praxis". 

Hoera, wat ben ik blij dat ik alleen maar naar de lappenkraam hoef. 
  
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2015 om 16:38
LOL
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2015 om 15:00
Goede middag...mag dat ook?

Vanmorgen fijn op de koffie geweest bij iemand die ik lang uit het oog verloren had.
Zo fijn om dan iemand weer te vinden en te merken dat het gevoelsmatig is alsof je elkaar gisteren nog gesproken hebt, op de oude voet verder.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2015 om 08:53
Goeden morgen.
Ik wil jullie ons paard even laten zien. gemaakt door mijn Man.


Fijne Dag
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12081
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2015 om 11:04
mooi zeg. En wat een HCM (handige creatieve man)heb jij.
De kinderen en anders toch zeker al de kleinkinderen zullen dat wel in hun genen hebben zitten ondertussen.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2015 om 11:28
Mooi paard Bloem. Complimenten aan je Man.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2015 om 15:59
Mooi paard, kan zo bij de creaties Thumbs Up
Back to Top
faith View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 05 December 2015
Locatie: tilburg
Status: Offline
Points: 48
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer faith Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2016 om 16:42
Goedemiddag 
wow  mooi Bloem,  was net bij de wibra  daar is heel veel wol in de aanbieding  dus maar even goed ingeslagen.
Vandaag ook nog een kadootje van me zoon gehad de " haakbijbel"

Fijne dag 
Back to Top
faith View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 05 December 2015
Locatie: tilburg
Status: Offline
Points: 48
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer faith Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2016 om 15:32
Goedemiddag
net even de stad afgelopen  naar de Kruidvat we hebben er 5 en bij de 5de hadden ze eindelijk de wol die ik wilde en ook nog 50% korting.
Nu weer  warm binnen en zo alles  klaar liggen en dan beginnen fijne avond
Geniet van elke dag
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 232425

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.393 seconden.
Lang Yarns