gordijnen zelf maken |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Maaike1980
Newbie Lid sinds: 17 Oktober 2016 Locatie: Amsterdam Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb zelf altijd heel veel aan deze online rekentool:
Je kan er in een paar stappen uitrekenen hoeveel gordijnstof je nodig hebt. Ook als je enkele plooi, dubbele plooi of triplooi wilt bijvoorbeeld.
Ik gebruik deze altijd als ik weer eens voor mijzelf (of anderen) gordijnen maak en de gordijnmaat moet berekenen. Ik vind deze rekentool verreweg het prettigste door zijn eenvoud. Echt een aanrader dus! |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt om die link hier neer te zetten. Ik weet niet of de mensen die er toen om gevraagd hebben er nog baat bij gaan hebben want de vraag is al van 6 jaar geleden. Maar er zullen wel anderen zijn die het kunnen gebruiken. (waaronder ik)
|
|
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Niet alleen handig voor gordijnen, zie ik.
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het met veel belangstelling gelezen hoor Bep, een goede tip is nooit weg.
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |