Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Groot nieuws update pagina 3

 Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2011 om 11:06
Wat leuk, en fijnd at het goed gaat. geniet er maar van!
Back to Top
lindatjuh View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 143
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lindatjuh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2011 om 11:08
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Geniet ervan!

Groetjes, Linda
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2011 om 13:04

Dank jullie wel voor de lieve reacties. Ik zit inderdaad op de roze wolk. Maar ben wel een witte slaapzak aan het breien. En doe natuurlijk mee met de poncho kal dus veel roze garen is hier nog niet binnen gekomen. Al zitten er wel wilde plannen in mijn hoofd van dingen die ik MOET maken. En vanavond is er een actie avond van de Hema. (15%korting op alles) Natuurlijk wil ik daar even iets echt meisjesachtigs scoren.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2011 om 13:52

Gefeliciteerd. Fijn dat alles goed is.
Een klein prinsesje straks naast jullie prinsje.

 

Enne... Hema heeft echt leuke kleding, zeker voor meisjes...

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2011 om 15:16
Wat leuk een meisje je zult vast wat leuks vinden bij de hema

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2011 om 17:00
Handig dat je nu weet dat er een meisje op komst is.
Dat maakt het inkopen wel eenvoudiger. Ik wens je een gezellige winkeltijd in de Hema toe.
Groetjes, Tineke01   
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2011 om 17:29
Aaah wat een leuk nieuws!

Nu mag je volop roze gaan scoren! Superleuk!
Back to Top
vrioom View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 Februari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 595
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vrioom Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2011 om 10:52
Van harte gefeliciteerd!!! Ik lees het nu pas. Echt erg!!! Maar zoveel te lezen, dat je nooit alles kunt volgen. Geniet in ieder geval van je zwangerschap.
vrioom
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2011 om 12:49

Ik heb haar geboortepakje gisteravond gekocht bij de Hema. Een lief bloemetjes broekje met een overslag truitje met dezelfde mouwen als het broekje. Het truitje is verder creme. Een overlag romper er bij gekocht. Zo handig die dingen. Nu hoeft er niet meteen als ze aangekleed wordt weer iets over haar hoofdje heen. Manuel heeft dat zo lang een ramp gevonden. En nog steeds. Als iets strak over zijn hoofdje gaat dan moppert hij er flink op los. Hij heeft nogal een groot hoofd in verhouding met zijn lijf. Ik probeer er altijd op te letten maar soms koop je toch iets dat lastiger aan gaat. Dan moet je hem horen.

Verder nog wat t-shirts voor mezelf en (ik kon het niet laten) 4 roze/gebloemde hydrofielluiers. Ik gebruik ik voor Manuel nog steeds hydrofielluiers om hem af te drogen. Ik vind ze ideaal. Maar dat betekend wel dat er een gedeelte inmiddels versleten is. Zeker omdat ik er ook nog wel eens een misbruik voor het ramenzemen, douche schoonmaken en Marco heeft er eens een gebruikt om de auto te poetsen. Uiteraard is die in de prullenbak terecht gekomen. Oh ja, een paar met vlekken zijn meegeweest op vakantie toen we met vrienden een huisje hadden gehuurd. Die hebben we gebruikt als theedoek en daarna weggegooid. Net zo handig. Hoefden ze niet weer mee terug genomen te worden. Scheelt een hoop vuile was. Uiteraard mogen de roze voorlopig alleen maar gebruikt worden om straks de kleine mee af te drogen.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2011 om 12:53
yyyyyeeee ik heb genoten van je berichtje, ik werd er blij van...........GENIET
groetjes geesje
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2011 om 15:38
Ik ben blij dat je ons op de hoogte houd dat is ook zalig zwanger zijn voor ons
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2011 om 14:56
Een echte koningswens zeg, een jongen en een meisje. Wat fijn voor jullie
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns