Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Haak patroon oornetje (paard)

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Grace View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 02 Februari 2016
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Grace Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Haak patroon oornetje (paard)
    Posted: 02 Februari 2016 om 19:54
Hallo allemaal!

Ik ben opzoek naar een haakpatroon voor een oornetje voor het paard. Het gaat om een full. Kan iemand mij hieraan helpen? Dat zou echt top zijn.
Alvast bedankt!

Email: ladygrace@live.nl
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2016 om 20:35
ooit gestaan in bokt als ik het goed heb .

zoek eens op de zoekfunctie -rechts bovenaan -want het is al div malen langs geweest
Back to Top
Grace View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 02 Februari 2016
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Grace Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2016 om 20:36
Bedankt voor je reactie. Ik heb heel bokt en deze site al doorgespit. Alleen de linken die er staan zijn allemaal al oud en werken niet meer. Vandaar mijn vraag nu.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2016 om 23:00
Ik heb geen patroon maar wel het advies om je mailadres weg te halen uit je bericht als je tenminste niet overladen wil worden met spam... Je kunt het kwijt in je profiel bij MSN of zo. Dan is het niet voor heel de wereld te lezen.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2016 om 23:07
Ik heb even gegoogled en vind direct wat dus dat kun je zelf ook. Lukt het in het Nederlands niet zoek dan op "Fly bonnet" of "Horse ear net" via Google of Ravelry. 
Succes
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12078
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2016 om 00:15
ik heb hier met de zoekfunctie gezocht en al de linken van de verschillende topics over oornetten, paardennetten, vliegennetten geprobeerd en verschillende werken nog wel. Alleen moet je terwijl je leest ze kopiƫren en zelf plakken.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns