Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Haakpatroon doopjurk baby gezocht (mt 68/74)

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Fryskfamke View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 06 Oktober 2013
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fryskfamke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Haakpatroon doopjurk baby gezocht (mt 68/74)
    Posted: 23 Maart 2016 om 14:44
Dag allemaal,

In juli wordt onze zoon waarschijnlijk gedoopt; hij is dan een half jaar. 
Ik wil graag zelf een doopjurk gaan haken. Ik heb al leuke foto's gezien op internet, echter ik kan geen geschikt patroon vinden.
Heeft iemand misschien voor mij een mooi haakpatroon of een goede link naar een patroon (evt. koop)? Ik zoek een patroon voor een mooie simpele jurk, waarin ik zelf met blauwe linten een extra 'touch' toe kan voegen. 

Ik ben erg benieuwd!

O ja, en ik hoop op een NL-talig patroon; ik kom nu vaak uit bij (ingewikkelde) engelstalige patronen. 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2016 om 14:55
proficiat met de zoon.
Kan je misschien een foto hier plaatsen van een leuke foto of een link naar de leuke foto's, dat maakt het iets makkelijker.



Lees ook de Hartelijk Welkom in de rubriek even voorstellen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2016 om 15:26
Ik dacht "Gehaakte doopjurk, dat is een makkie, ik heb twee tijdschriftdozen vol babybladen. Nou, niks noppes nada, de meeste zijn gebreid, als er al eentje in een blad staat. Maar... ik heb een blad uit 1973, het jaar dat we trouwden en een optimistische (schoon)moeder vast een babyblad kocht. Daarin staat een filet doopjurk. Op de foto met roze voering, maar die kun je blauw maken. Er is nog een doopkussen ook bij. En als je wilt dat ik ga scannen, gooi ik er nog een paar slofjes in de vorm van rolschaatsen en gympjes bij. Ik heb pas op paaszondag tijd daarvoor. En ik heb hulp van mijn huisband nodig. Vanwege een nieuwe laptop, een nieuwe scanner en windows 10.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2016 om 20:33
Op de site van hobbydoos hier staat er in ieder geval 1 .

Heb je vergelijkings materiaal .
Back to Top
Tosca View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 25 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tosca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2016 om 13:10
Hallo fryskfamke,

ik heb je een privebericht gestuurd over de doopjurk


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2016 om 18:16
Dus ik hoef niet te gaan scannen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2016 om 16:31
Ik heb ze inmiddels gescand en naar Friesland gestuurd. Mocht er meer belangstelling zijn, dan hoor ik dat graag op of vlak na de Paasdagen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns