Haakpatroon giraffe en dolfijn |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Autheur | |
chrisja ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 24 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hallo
Ben net nieuw, maar wil ook als het kan ontzettend graag het patroon van de dolfijn ontvangen.......... Groetjes Christine |
|
![]() |
|
creavon ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 12 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 97 |
Hoi.... Ik zou heel erg graag het patroontje van de dolfijn hebben. Ik ga die dan maken voor een geestelijk gehandicapt meisje dat alles wat dolfijn is verzamelt. |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Pas op bij het openen van je mailbox
![]() |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Stiena ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5 |
Hallo,
Zou ik misschien ook het patroon van de dolfijn en giraffe mogen hebben? Het liefst in het nederlands. (anders gaat het wel heel lang duren)
Groetjes Stiena |
|
![]() |
|
creavon ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 12 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 97 |
Had ff eerder gewaarschuwd....ben drijfnat geworden ;-)
Maar in elk geval heel erg bedankt! |
|
![]() |
|
helenz ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 25 Februari 2011 Status: Offline Points: 3 |
Hallo, Ik zou ook heel graag het Nederlandse haakpatroon willen hebben van een dolfijn. Mijn moeder wil deze voor mijn zoontje maken die gek is op dolfijnen. Kan iemand mij deze sturen? Alvast heel erg bedankt voor het sturen. |
|
![]() |
|
Leeuwtje ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11 |
Ook ik ben op zoek naar een haakpatroon van een giraffe, die goed lijkt. Dus als iemand zo lief is deze naar mij te sturen maak je mij heel erg blij. De dolfijn zou ik ook graag maken voor mijn zusje....
Groetjes, Leeuwtje |
|
Leeuwtje
|
|
![]() |
|
beth68 ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 53 |
Hoi Leonie Heb jij ook voor mij het patroon van de dolfijn .Zou het erg leuk vinden. Groetjes Beth68 Mijn emailadres is : ldekruyf@ziggo.nl |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
heb wel een engelse giraf, heb hem verstuurd beth68
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
marrie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 28 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 528 |
Giraf vind ik ook heel leuk |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
marrie de giraf is wel engels hoor, zal hem doorsturen
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
marrie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 28 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 528 |
Thank you.............is wel een lieverd zeg ,ik heb het dus ontvangen en hartelijk dank daar voor
![]() |
|
![]() |
|
reumpke ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 66 |
heeys.
let op er zit een dier met een lange nek in je mailbox van msn.
|
|
![]() http://reumpke.blogspot.com/ |
|
![]() |
|
anpadeloch ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6 |
zou ik ook een nederlands patroon van een giraf en een dolfijn mogen??? groetjes Patricia (anpadeloch) |
|
Kijk altijd eerst naar je eigen splinters, voordat je naar andermans balken kijkt :P
|
|
![]() |
|
Happy ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 22 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
Wat een leuke website: ik google op dolfijn partroon en kwam zo bij jullie
terecht. Mijn nichtje wordt volgende maand 9 en is done met de prinsessen en wil nu een dofijnen kamer. Dus tante gaat natuurlijk direct aan het werk. Heb al een leuk borduurpatroon schilderij en kussen, maar een gehaakte dolfijn gaat het ook wel doen. Heb de engelse gelezen, maar dan moet ik eerst gaan vertalen. Zou iemand mij nog de nederlandse versie kunnen/willen sturen? Ik zou hier heel blij mee zijn, hartelijk dank voor de moeite. |
|
Veel plezier met hobbien,
Dani |
|
![]() |
|
Iefke ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 20 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 25 |
Hee hee, ik ben net nieuw in de scene en op dit forum. Is het mogelijk dat ik het patroontje van de dolfijn en giraffe ook mag ontvangen. Alvast super bedankt!! Groetjes Ief |
|
![]() |
|
x-Mel10anie-x ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 20 Juli 2012 Status: Offline Points: 4 |
Mag ik de giraffe ook alsjeblieft in mijn postvak ontvangen
|
|
![]() |
|
HOE DAN, er staat geen mailadres in je profiel, geen mailadres geen patroon |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
annelies niels ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 01 Juli 2013 Locatie: landgraaf Status: Offline Points: 3 |
Halo ook ik Ben opzoek naar een dolfijnje Heb je het patroontje toevallig nog Mijn klijnzoontje zou ik hier heel blij new maken Mijn adres is anneliesniels@gmail.com |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Het is een oud topic. Denk niet dat het patroon nog in omloop is.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |