Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Haakpatroon giraffe en dolfijn

Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2013 om 18:13
Ik heb je een giraf en dolfijn gestuurd, temidden van andere dieren. En zou je dan nu je emailadres willen weghalen uit het topic en je mailadres in je profiel willen zetten? In de Rubriek "Even voorstellen" staat een topic "Welkom allemaal, lees dit even", waarin je van alles over het reilen en zeilen van het forum kunt lezen. En daar kun je je ook even voorstellen aan de dames die altijd bereid zijn om legale patronen door te geven.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ladyminnie View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyminnie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2014 om 01:52
zou ik dit dolfijnen patroontje ook mogen :D
Back to Top
x-x-Princessa-x-x View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer x-x-Princessa-x-x Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2014 om 18:23
ik zou graag ook de patroontjes willen.

alvast bedankt!

x
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2014 om 18:51
ja en zo willen we allemaal wat.
niet onaardig bedoeld hoor.
lees onder topic ff voorstellen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2014 om 19:57
Ik wacht tegenwoordig een maand voor ik patronen ga sturen, dat is mijn nieuwe politiek in 2014.Even wachten of mensen echt forumlid willen worden of alleen even een gratis patroon komen scoren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2014 om 22:12
helemaal gelijk Magtelt ,ik wacht het ook even af.
oant Sjen
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2014 om 22:35
Helemaal  gelijk  magteld en zeker als het  om  de oudere topics gaat. 

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2014 om 15:50
Ik kan als tip meegeven: struin eens rond op pinterest, ravelry, picasa of nog leuker GOOGLE. Waarschijnlijk zijn mensen via google ook bij hobbydoos gekomen maar kijk eens verder. We hebben hier een forum en geen bibliotheek met patronen maar als je op google eenvoudig wat woorden intypt gaat er een wereld open: gratis haakpatroon + onderwerp of free crochet + onderwerp... Uren zoekplezier!
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2014 om 17:26
Ik sluit me aan bij bovenstaande berichten, en inderdaad op google en pinterest kom je zoveel tegen.
Regelmatig worden er patronen gevraagd, als ik dan op google snuffel liggen de (gratis) patronen voor het oprapen.
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns