Haakpatroon giraffe en dolfijn |
Reageer ![]() |
Pagina <123 |
Autheur | |
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23705 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb je een giraf en dolfijn gestuurd, temidden van andere dieren. En zou je dan nu je emailadres willen weghalen uit het topic en je mailadres in je profiel willen zetten? In de Rubriek "Even voorstellen" staat een topic "Welkom allemaal, lees dit even", waarin je van alles over het reilen en zeilen van het forum kunt lezen. En daar kun je je ook even voorstellen aan de dames die altijd bereid zijn om legale patronen door te geven.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
ladyminnie ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 12 Januari 2014 Status: Offline Points: 8 |
zou ik dit dolfijnen patroontje ook mogen :D
|
|
![]() |
|
x-x-Princessa-x-x ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 21 Januari 2014 Status: Offline Points: 29 |
ik zou graag ook de patroontjes willen.
alvast bedankt! x |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
ja en zo willen we allemaal wat.
niet onaardig bedoeld hoor. lees onder topic ff voorstellen |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23705 |
Ik wacht tegenwoordig een maand voor ik patronen ga sturen, dat is mijn nieuwe politiek in 2014.Even wachten of mensen echt forumlid willen worden of alleen even een gratis patroon komen scoren.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
helemaal gelijk Magtelt ,ik wacht het ook even af.
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Helemaal gelijk magteld en zeker als het om de oudere topics gaat.
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Ik kan als tip meegeven: struin eens rond op pinterest, ravelry, picasa of nog leuker GOOGLE. Waarschijnlijk zijn mensen via google ook bij hobbydoos gekomen maar kijk eens verder. We hebben hier een forum en geen bibliotheek met patronen maar als je op google eenvoudig wat woorden intypt gaat er een wereld open: gratis haakpatroon + onderwerp of free crochet + onderwerp... Uren zoekplezier!
|
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Ik sluit me aan bij bovenstaande berichten, en inderdaad op google en pinterest kom je zoveel tegen.
Regelmatig worden er patronen gevraagd, als ik dan op google snuffel liggen de (gratis) patronen voor het oprapen.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |