Haakpatroon Kraai of Raaf |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Ivonne ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 19 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 54 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 September 2011 om 15:25 |
Heeft iemand links of een haakpatroon van Kraai of Raaf?
Groetjes van Ivonne |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14112 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bij de hobbydoos was of is een patroon van een kraai, ik geloof zelfs gratis. Succes, Lida
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14112 |
http://www.hobbydoos.nl/patronen/haken/kraai.asp Ik kon het patroon niet zo snel vinden bij de doos. Heb daarom het adres voor je gecopiëerd van mijn beschrijving, heb hem nl. een keer gemaakt. Groetjes, Lida |
|
![]() |
|
Ivonne ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 19 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 54 |
Dank je wel Lidwina
![]() Deze kwam ik idd ook tegen... Zoek eigenlijk een beetje een realistische ..... Zag ook later dat er ook nog een topic was met een vraag naar dit soort patronen heb daar een paar mensen een pb'tje gestuurd. Maar dank je wel voor het mee denken en zoeken! Groetjes van Ivonne |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Ik mail je wel even een zwarte fladderaar Ivonne.
![]() |
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
![]() |
|
Dank jullei wel Chantal en Naemi :D
Groetjes van Ivonne |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |