haakpatroon van papegaai |
Reageer ![]() |
Pagina <123 |
Autheur | |
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
je hebt het eerste deel al binnen, 2e deel komt er aan
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
geesje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Hoi Lydia, ik heb de 2 delen binnen, PRACHTIG,
![]() en heb /had ik nog niet, daar ga ik morgen mee beginnen, want zwart zie ik niet meer s"avonds.............hee er komt nog wat binnen....... DANKJEWEL
![]() ![]() |
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
ik zie 's avonds ook de donkere kleuren niet hoor, dat probeer ik op de dag te doen en 's avonds de lichte kleuren.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
|
|
![]() |
|
Sarabi09 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 22 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 907 |
![]() |
|
![]() |
|
haribiwo ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 20 Mei 2012 Locatie: Beverwijk Status: Offline Points: 417 |
Ik zou ook graag de patroontjes van de papegaaien mogen ontvangen? Ben nu bezig met parkietjes, maar heb het halve internet al afgestruind naar een papegaaien patroon, helaas zonder resultaat
|
|
![]() |
|
alibreevaart ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 Maart 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 121 |
zou ik ook de papegaaitjes mogen
bedankt
![]() |
|
Allemaal een fijne dag gewenst
groetjes Ali |
|
![]() |
|
Harmanna ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 22 Juni 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 273 |
hoop dat iemand van jullie die ook nog naar mij willen sturen,
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
crochetmad ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 16 Juni 2012 Status: Offline Points: 154 |
O leuk!!! Zou ik nog mogen aansluiten?
|
|
![]() |
|
Sarabi09 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 22 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 907 |
![]() |
|
![]() |
|
Harmanna ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 22 Juni 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 273 |
dank je wel voor het mailen, :)
|
|
![]() |
|
![]() |
|
ynaa ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 05 Februari 2014 Status: Offline Points: 3 |
Zou ook ik mij nog mogen aansluiten?
Het zou heel leuk zijn in de kleuterklas! |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
Ynaa leuk dat je dit forum ontdekt hebt.
ik zie dat je al drie keer een patroon hebt gevraagd. echter dit is een forum waar mensen elkaar proberen te helpen en berijd zijn daar tijd in te steken. maar we vinden het ook leuk als nieuwe leden zich even voorstellen. en mee willen delen en praten |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ynaa, je zit al in een paar topics om patronen te vragen, dus je hebt rondgekeken op het forum. Kijk dan ook even in de rubriek Even voorstellen, stel je zelf voor en lees WELKOM door.
In sommige topics hebben anderen ook een soortgelijk antwoord gehad, maar natuurlijk is het makkelijker om binnen te ploffen en je vraag te spuien, dan even te lezen of er misschien iets belangrijks te leren is. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |