Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haakpatroon vest van XL naar XXL

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Rit Goyvaerts View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 04 Juni 2015
Locatie: haarlem
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rit Goyvaerts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: haakpatroon vest van XL naar XXL
    Posted: 04 Juni 2015 om 18:04
Is er iemand die mij een tip kan geven hoe ik op een mooie manier het laatste haakpatroon (maandag 3 juni) van een vest van xl kan omzetten naar xxl ?
of voor wie het een eitje is om dit patroon om te zetten?
 
Daar zou ik heel erg mee gediend zijnTongueSmile
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 14056
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2015 om 18:18
Het verschil tussen iedere maat is meestal een vast aantal steken. Om een maat groter te krijgen moet je dus het verschil dat er is tussen X en XL is, in dit geval bij het rugpand 12 steken, optellen bij de steken die voor XL gegeven zijn. Voor XL waren het 139 steken, dus 12 erbij is 151 steken. Dat moet je bij ieder onderdeel bekijken. Maar het is geen wet van Meden en Perzen dat het voor alle maataanduidingen zo simpel is. Dus steeds goed blijven nadenken en controleren. 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns