Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Haakpatroon

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Emmiewallenburg View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 07 Augustus 2017
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Emmiewallenburg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Haakpatroon
    Posted: 07 Augustus 2017 om 13:30
Weet niet of het hier hoort, maar zag een bericht over een nederlands haakpatroon van beertje paddington en mijn vraag is hoe ik daar aan kan komen
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2017 om 21:00
Stond er in dat bericht dat je ergens las dan geen link?
Back to Top
Emmiewallenburg View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 07 Augustus 2017
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Emmiewallenburg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2017 om 22:13
Kan er niet bij komen het is van Janne Marie 04 mei 2012 daar schrijft ze als je het patroon wilt dan kan je haar een seintje geven klik op reply maar dan wordt er gezegd geen toegang, zal wel iets verkeerd doen
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2017 om 10:24
het is een bericht van 2012 Ik weet niet eens of ze nog wel op het forum komt .
Log eens in en ga dan op het pijltje naast haar naam staan en tik dan Verzend Private Message . Je krijgt dan een vak waar je je vraag kunt stellen .
Niet geschoten is altijd mis ,maar of ze het nog heeft . ?

Succes
Back to Top
Emmiewallenburg View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 07 Augustus 2017
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Emmiewallenburg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2017 om 16:10
Ga het proberen bedankt
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2017 om 16:46
haal je e-mail adres bij je andere bericht zo vlug mogelijk weg anders krijg je spam binnen
Back to Top
Emmiewallenburg View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 07 Augustus 2017
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Emmiewallenburg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2017 om 19:33
Heb haar een berichtje kunnen sturen op welk veld heb ik mijn email staan zie het niet in bovenstaande berichtjes
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2017 om 20:10
Onder patronen bij paddington beer . Machtelt heeft als laatste gereageerd als ik het goed heb
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2017 om 20:28
http://forum.hobbydoos.nl/paddington-beer_topic27641_page3.html


op pagina 3 en je kan het verwijderen door op post options te klikken en wijzig bericht. Het mailadres eruithalen en dan niet vergeten op update post onderaan te klikken
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2017 om 13:44
Heb je een pb gestuurd.
Back to Top
Emmiewallenburg View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 07 Augustus 2017
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Emmiewallenburg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2017 om 15:29
Heb dit nog nooit gedaan waar vind ik je pb en hoe kan ik deze openen?
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2017 om 15:39
Als je de hoofdpagina van het forum voor je hebt staan en ingelogd bent, zie je links boven "...Nieuwe Berichten" staan. Daar staat bij jou nu waarschijnlijk een 1 bij omdat je een ongelezen berichtje hebt.

Je klikt dus op "1 Nieuwe Berichten".
Daarna op "Inbox",
Daarna op de titel van het nieuwe berichtje dat je gekregen hebt.

Vervolgens kan je het lezen en eventueel beantwoorden door op "Reply" te klikken.

Succes
   

Als het niet lukt, gewoon even opnieuw aan de bel trekken.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns