Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haken en breien voor barbie

 Reageer Reageer Pagina  <12345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 18:09
Originally posted by Just Me Just Me wrote:

Dames, de link staat gewoon hier boven. Wink

mag dat nog wel? delen van links of waar je ze downloaded? en hoe werkt dit want ik krijg het verzoek om eerst iets te installeren of dat ik een "sign up" moet doen.
Back to Top
haakmonster View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 11 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 17
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakmonster Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 18:30
ik zou ze ook graag ontvangen

sieneke
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3616
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 18:52
sorry
dat had ik niet gezien
beetje met mijn neus zitten kijken zeker
hahaha

nia
Back to Top
haakmonster View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 11 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 17
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakmonster Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 19:08
Als ik het bestand gedownload heb via de link hierboven en dan wil open op mijn computer krijg ik een waarschuwing dat er iets in zit wat schade aan mijn computer kan toebrengen.
ik heb het openen dus geannuleerd.
durf de het niet te openen
Back to Top
Just Me View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Just Me Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 19:17
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Originally posted by Just Me Just Me wrote:

Dames, de link staat gewoon hier boven. Wink

mag dat nog wel? delen van links of waar je ze downloaded? en hoe werkt dit want ik krijg het verzoek om eerst iets te installeren of dat ik een "sign up" moet doen.

Ik ben lid van 4Shared, dan kun je gewoon downloaden.
Ik heb ze zelf op 4Shared gezet, dus het is mijn eigen link.

Misschien weet iemand of dit mag, anders verwijder ik de link liever.

Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"



Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 20:04
Hallo, mag ik ook het  Barbie patronen boekje ontvangen?
Alvast bedankt Stramien.
december2011

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 20:36
zucht... mensen LEES EENS!!! Er staat nu al een paar keer gemeld dat je dit ZELF KAN DOWNLOADEN... Vragen is dus onzin, je mag hier zelf wat voor doen!

→→→→
Originally posted by Just Me Just Me wrote:

De link om te downloaden, staat hieronder.
  ← ←←←

Back to Top
haakmonster View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 11 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 17
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakmonster Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 10:00
ik heb via de link gedownload maar als ik ze dan wil bekijken waarschuwd mijn computer om niet verder te gaan, onherkenbare bestanden kunnen schade geven aan mijn computer.
dit doe ik dan maar niet kan ik ze misschien via mail krijgen.

Sieneke
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 10:14
we mogen niets meer via de mail doorgeven. Dus je zult het echt zelf moeten doen.
lydia wijsbroek
Back to Top
debbie View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 08 November 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer debbie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 15:38
bedankt voor aan de poster van de patronen :-)
Back to Top
harmar View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 09 April 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer harmar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 17:34
Hoi. Je kunt veel breipatronen voor barbie vinden op www.stickatillbarbie.se. hier staan patronen op in verschillende talen.Wink
Back to Top
muizentrapje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muizentrapje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 16:19
Graag zou ik deze ook ontvangen. Vooral de haakpatronen voor de barbie! Alvast bedankt!Smile
Nel
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 16:25
Originally posted by muizentrapje muizentrapje wrote:

Graag zou ik deze ook ontvangen. Vooral de haakpatronen voor de barbie! Alvast bedankt!Smile

1 bericht boven je: 

Originally posted by harmar harmar wrote:

Hoi. Je kunt veel breipatronen voor barbie vinden op www.stickatillbarbie.se. hier staan patronen op in verschillende talen.Wink

Dat zijn GRATIS patronen. KOOPpatronen mogen niet gedeeld worden.
Voor GRATIS HAAKpatronen zou ik alleen kunnen aanraden om dit te googlen: haken barbie gratis of dat in het engels.
Back to Top
muizentrapje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muizentrapje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 16:35
Sorry!
Confused
Nel
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2012 om 09:10
Sja de spelregels van het forum, heb ze zelf niet bedacht.
Back to Top
claudje744 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 15 Januari 2013
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer claudje744 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2013 om 10:06
mag ik ook de patronen?
 
groetjes,
Claudia
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2013 om 10:25
Welkom op het forum en ik heb je wat Barbiepatronen gestuurd, die ik heb.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
claudje744 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 15 Januari 2013
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer claudje744 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2013 om 10:29
Heel erg bedankt ik vind ze erg leuk!
 
groetjes
Claudia
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2013 om 10:40
Je bent van hetzelfde bouwjaar als mijn dochter, de patronen waren voor haar Barbies. Voor modernere kun je bij Andrea Kreativ kijken, die geven ook tijdschriften uit.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
claudje744 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 15 Januari 2013
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer claudje744 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2013 om 10:51
Ik vind juist die oude patronen zo ontzettend leuk! Ik heb zelf ooit idd een tijdschrift gekocht met barbie patronen, erg leuk allemaal.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns