Halloween - Herfst |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 September 2013 om 15:00 |
Het haken heeft bij mij een tijdje stil gelegen, daar ik wat last van spiertrekkingen had. ![]() Ben weer lekker bezig aan mijn poncho, maar nu begon het ook opeens te kriebelen om mijn kamer wat gezelliger te maken met Halloween en / of herfst spulletjes. ('t is er weer voor ! ![]() Dus ik duik in mijn mapje Halloween en eigenlijk zat daar naast mijn spookjes en pompoen die ik vorig jaar heb gemaakt niet echt wat leuks tussen. ![]() Iemand ideeën ? Iets van een slinger of ami's die ik op zou kunnen hangen lijkt me wel leuk. ![]() |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Het zijn zeker leuke ideeën !
Ik had zelf ook al zitten zoeken, maar ik vond ook niet zo heel veel patronen, tenminste wat ik dan leuk vind. ![]() Een pompoen, heks, spook, dat soort dingen vind ik wel leuk, van die monsters en doodskoppen waar een oog half uithangt, gaat me iets te ver.
![]() |
|
![]() |
|
haakAB ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Ik weet niet of dit boekje via de bibliotheek te lenen is, maar in het boek Vingerpoppetjes haken staat een heel leuke heksje
|
|
![]() |
|
Bedankt haakAB, ik heb hem gelijk gereserveerd.
![]() |
|
![]() |
|
Ik vond deze link nog in een oud Halloween topic.
Ik ga eens neuzen wat voor moois er allemaal tussen zit ....
|
|
![]() |
|
zazia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
![]() |
|
![]() |
|
Dank je wel voor de links zazia !
|
|
![]() |
|
Er moet me even iets van mijn hart.
![]() Ik schaam me namelijk diep, dat ik (al weer) mijn creaties niet op tijd af ga krijgen. Ik heb zulke mooie patronen gekregen, ben er mee aan de slag gegaan, maar ze zijn door pijn en andere dingen tussendoor blijven liggen. En ik dacht dat ik toch nog wel tijd genoeg had. Niet dus ! Ik ben voor een verjaardag Mevr de Bruin aan het maken en die moet eind van de week af. 14 Dagen later is de volgende verjaardag, waar ik nog wat kleine haaksels voor in petto had. Ik wilde ook nog voor mezelf een Sint, Piet, kerstkrans, ... en dan in de eerste week van jan weer een verjaardag, waar al half dingen voor af zijn ..... Dus waarschijnlijk (als ik slim ben) haak ik van de zomer Halloween spullen af, zodat het ook eens op tijd af is !!!! Ik wilde dit toch even laten weten, daar je misschien denkt, ik heb meegezocht en nu zie / hoor ik er niets meer van. Ik zit mij diep te schamen. ![]() Ondanks dat ik een goede planner ben en altijd met lijstjes werk, moet ik gewoon eerder beginnen, min een maand van tevoren en eens iets afmaken, voordat ik aan iets anders begin. Zucht, zou ik het ooit gaan leren. Tips zijn welkom ! ![]() |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
hahaha herkenbaar. En wie weet ga je het ook ooit leren het is mij wel gelukt om in ieder geval eerst dat af te maken waar ik mee bezig ben en dan iets nieuws te beginnen. En wat blijkt een project duurt dan lang niet zo lang als je zelf verwacht had
![]() Ik heb we 3 verschillnde projecten klaar liggen hoor zodat ik als ik er een klaar heb meteen kan kiezen wat ik eerst wil doen en maar een dood enkele keer dat ik dan iets anders ga maken. Maar ach volgend jaar is er weer Halloween dus dan kan je vast in januari beginngen
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |