Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

handboek handwerktechnieken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 483
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: handboek handwerktechnieken
    Posted: 14 April 2011 om 15:15
Net in huis van de bieb handboek handwerktechnieken, mooi en duidelijk boek, alles staat heel goed uitgeegd ook dmv foto's, mooi boek om kado te krijgen of voor jezelf te kopen :)  even gekeken wat het boek kost bijna 30 euro.
Ik ga het zeker verlengen als het nog niet door een ander is aangevraagd.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2011 om 16:07
Ik heb even in onze catalogus gekeken, maar daar is het nog niet. Wat voor technieken worden er behandeld?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 483
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2011 om 16:20

breien, haken, borduren, tapisserie, quiltenappliqueren patchwork

verschillende technieken dus

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2011 om 19:25
Toevallig moet ik morgen naar de Slegte en een andere boekwinkel. Ik zal eens kijken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2011 om 13:32
Ja, het was te mooi om te laten liggen, wat een mooie patronen staan daar in.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 483
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2011 om 13:59

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ja, het was te mooi om te laten liggen, wat een mooie patronen staan daar in.

Jij hebt het jezelf dus kado gedaan? Waar heb je het gekocht en wat moest je ervoor betalen?

Nellie

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2011 om 21:00
Bij Nawijn & Polak voor € 29,90. Vast voor mijn moederdag.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 483
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2011 om 17:11
slim bekeken! weet je zeker dat je iets hebt gekregen wat je graag wilt hebben :)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2011 om 10:25
Zo doen we het meestal. We kopen ons eigen cadeau, geven het aan de ander om leuk in te pakken en kijken blij verrast op verjaadagen en andere feesten. Zo krijg je niet iets dubbel of wat je net niet wilde hebben.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 483
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2011 om 10:28

Slim, heel slim...
Mijn man is morgen jarig en ik heb nog geen kado voor hem, hij weet nog niet wat hij wil hebben, dus ik wacht maar tot hij wel weet wat hij wil hebben. Wat hebben we eraan als ik iets koop dat hij niet wil hebben en dan ongebruikt in de kast belandt en na verloop van tijd weggegooid en weggegeven wordt?

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2011 om 10:28
Haha, bekende strategie...

Heb haaknaalden gekregen voor m'n verjaardag. Geld gestort op m'n bankrekening door gever, zelf even de gewenste naalden besteld (want ja, ik had al een account en dat is allemaal veel makkelijker. En eigenlijk moest ik toch wat bestellen daar en kon dat nu met 1x verzendkosten)... Haaknaalden werden leuk ingepakt door moeders en bij het binnenkomen aan gever overhandigd. Daarna blij verrast gedaan...


Eerlijk gezegd had ik ze al gebruikt ;)Gewoon weer terug in het doosje gedaan...
Back to Top
juudje1985 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 27 Mei 2011
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer juudje1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2011 om 16:57
Heb dit boek in mijn vakantie ook eens bekeken... onze buren hadden die mee... ga heb ook een keer proberen te lenen bij onze bieb... maaar bedenk me opeens dat ik ook nog vvvbonnen heb.... mmmm misschien een goeie investering :D... anders blijven die dingen toch maar liggen...
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 483
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2011 om 17:04
het is zeker een mooi boek, aan de andere kant, het gaat mij alleen om haken en breien en die andere 3 technieken doe ik toch niks mee, heb het dus nog niet aangeschaft.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2011 om 18:09
Ik heb hier thuis het complete handwerktechnieken boek staan. Zal eens kijken of dat hetzelfde is...
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns