Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Handleiding naaimachine gezocht

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
yellowglass View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 28 April 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yellowglass Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Handleiding naaimachine gezocht
    Posted: 05 April 2013 om 21:48
Hallo mede forummers en dan vooral de naaisters onder jullie. Mijn moeder is al enige tijd op zoek naar de handleiding van de Lewenstein Memory Craft 4150 naaimachine. Als zeer ervaren naaister heeft ze die nooit nodig Big smile, maar soms moet je iets opzoeken en nu is de handleiding nergens meer te vinden. Als ik een kopie kan maken of een ingescande versie ontvang, zou zij al heel blij zijn. Volgens de winkel bestaat het merk niet meer en via internet zijn we ook niet verder gekomen. Wie helpt haar???
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 490
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2013 om 22:00
groetjes margriet
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 490
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2013 om 22:04
groetjes margriet
Back to Top
yellowglass View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 28 April 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yellowglass Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2013 om 22:50
@ridder204: Dank je wel, helemaal geweldig wat een snelle reactie. Ik heb de 8 pagina's gedownload en geprint en ga morgen kijken of ze hier genoeg aan heeft. Maar: als er iemand dit leest die toch het hele boekje heeft dan hou ik me aanbevolen. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2013 om 10:25
Heb je het al geprobeerd bij de naaimachinewinkel?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2013 om 13:09
info@woutersnaaimachines.nl  
 
Hier je vraag al eens gesteld ???
Zit in de van Woustraat in Amsterdam
Back to Top
yellowglass View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 28 April 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yellowglass Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2013 om 01:35
@ ridder204: modelserie 4000MC wijkt af van gezochte 4150MC. Dit is het instapmodel. Ze kan er jammer genoeg niets mee, maar heel bedankt voor je zoekactie.

@ Magtelt: daar zijn we natuurlijk het eerst heen gegaan. Hun antwoord: het merk bestaat niet meer en zij bewaren geen handleidingen van niet-courante modellen. 

@Mutti: ik heb het adres genoteerd en zal hen morgen een e-mail sturen, dank je wel.


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2013 om 09:44
Ik hoop dat het gaat lukken. Misschien maak je een kans als je het op Marktplaats vraagt. Daar bereik je een heleboel mensen. Er staat hier wel dat we meer dan 5000 leden hebben, maar de meesten komen niet elke dag op het forum.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns