Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Handschoenen en wanten brei je zo!

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Handschoenen en wanten brei je zo!
    Posted: 26 Oktober 2011 om 14:53
Het laatste boekje van mijn Herfstbestelling is binnen, Handschoenen, polsmofjes, wanten en vingerloze handschoenen. Errug leuk.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 15:31

tjee mijn god magtelt

vilgens mij heb jij gigagantisch veel boeken!!

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 20:01
Een heel wandmeubel vol handwerkboeken, een kast jeugdboeken, twee kasten Fantasyromans, een kast gewone romans en een kast met boeken over katten, Amsterdam en andere algemene onderwerpen. Dan nog een halve boekenkast vol videobanden en een kast met zelfhelpboeken, Harry Potter en andere verfilmde boeken met de films ernaast en DVD's. Als het wandmeubel voor anderhalf telt, dan zijn het nog maar 8 kasten. Ik tel alle kasten met strips en boekwerken over Kuifje en de Tweede wereldoorlog en detectives van Ton maar niet mee.

Daarnaast heb ik een verzameling Annie Schmidt van en over haar in een gesloten kast, die moeten altijd nog eens in de vitrine. En een klei kastje met Carmiggelt.

Als mensen vragen of ik van lezen houd, is de wedervraag "Hoezo?"
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 21:41
Volgens mij kun(nen) jij/jullie onderhand thuis een bibliotheek opzetten. Mens, mens, wat een boeken.
Je moet alleen wel veel ruimte hebben om al die kasten kwijt te kunnen.
Maar, wil je iets weten dan kun je het wel snel opzoeken want je hebt er altijd een boek van in je eigen bieb, toch?
Dus die verzameling boeken is eigenlijk nog niet zo slecht.
Is het ook een van je hobby's?
Groetjes, Tineke01   
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 13:04
Nou ik heb een bibliotheekassistentendiploma uit de grijze oudheid toen de computer nog in science fiction voorkwam als een eng apparaat dat de wereld zou overnemen, dus ik heb van mijn beroep mijn hobby gemaakt. De romans staan op alfabet van schrijver, de rest is een zooitje. Ik schik en herschik mijn handwerkboeken, soms per serie ,dan weer naar haken, breien enz. Dat houdt me van de straat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 16:05
oooh ik zie het al bijna voor me. Wat is een huis zonder
boeken, voor mij een kaal huis. Nu staan ze nog bij ons op
de slaapkamer. Maar ooit hoop ik nog een boekenkast om
onze schuifdeuren te krijgen en daar gaan dan de mooiste
boeken in.
Heerlijk boeken.
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 16:56
Je ziet in Engelse films wel eens zo'n bibliotheek met een hoog plafond en dan enorme boekenkasten met een laddertje, ideaal lijkt me dat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
LanaScriptura View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 17 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 39
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LanaScriptura Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2011 om 13:42

Hier nog zo'n boekenworm

Vind van die hoge boekenkasten met zo'n laddertje ook altijd zo mooi.

M'n boeken staan nu nog in zo'n saaie open stelling, maar ooit hoop ik een soort 'bibliotheekkamertje' voor mezelf te mogen hebben met van die prachtige donkere, hoge boekenkasten ... met zo'n laddertje  

Blijft nu alleen nog even bij dromen ...

Groetjes,

Mirjam.

 

Ik zou zo graag de wereld op een creatieve, eenvoudige manier een beetje mooier, zachter en rustiger willen maken. En jij?

www.lanascriptura.nl
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2011 om 17:04
Als je een eigen bibliotheek of hobbykamer wilt hebben, helpt het om de kinderen de deur uit te doen. Ze moeten natuurlijk wel de goede leeftijd hebben.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14063
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2011 om 17:46

Ooit bij iemand, die een kamertje over had, gezien. Alle wanden tot aan het plafond "mahoniehouten" Billies van Ikea vol boeken. Dat zag er al heel Engels uit. Het echte laddertje ontbrak wel. ik weet niet meer wat ze daar op gevonden hadden.

Groetjes, Lida

 

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2011 om 18:18
Ikea trapje, heb ik in de keuken staan, stevig, stabiel.

Alleen denken de katten dat het van hun is, dus als ik mijn voet op het 1ste treetje zet, zit er al een kat op de tweede.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14063
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2011 om 19:30

Tja Magtelt, dat is des kats. Die denken altijd dat wij de dingen speciaal voor hen aanschaffen.

Ken je het boek: Het huis van Roos en Lap van Alet Schouten? Heeft in 1979 de zilveren griffel gewonnen. Ik betwijfel of 6 jarigen alles begrijpen, maar ik vond het geweldig. Lees het af en toe nog eens.

Groetjes, Lida

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2011 om 10:36
Ik zal eens kijken bij de A-boeken, ons biebfiliaal is tegelijk met de kinderbieb open en je mag één kinderboek per keer lenen. Ik snuffel wel eens bij de fantasy- en handwerkboeken en ik heb ook eens de Rozemarijntje-omnibus van van der Hulst geleend, jeugdsentiment.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14063
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2011 om 13:10
En de Marjoleintje serie dan? En Joop Ter Heul en zo nog een paar. Veel leesplezier. Lida
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns