Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

handwerkpakketjes bij kruidvat

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
sjaak View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 30 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 587
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sjaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2011 om 16:29
De haakpakketjes zijn erg leuk,heb ze allemaal maar in geslagen,kon niet kiezen
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 07 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1048
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2011 om 17:52
Zou iemand misschien de patroontjes willen inscannen? De meeste op dit forum hebben namelijk wel haaknaalden en garen;) en ik zou ze wel graag willen...

alvast bedankt!
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 483
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 16:22

Ik heb er ook een voor mijn vriendin gekocht die wil leren haken, en 2 voor mijzelf.

ze beschrijven netjes een losse een vaste en halve stokjes, maar geen halve vaste, en gewoon stokje en als er dan staat maak 4 losse en sluit met een halve vaste, loopt iemand die de steken niet kent gelijk al vast, dat vind ik wel jammer en ook als er op die manier kinderen willen leren haken.

 

 

 

Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 16:59
Ik heb er ook twee gehaald.
ik denk wel dat ik onderhand ongeveer 6 naalden maat 3 heb
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 483
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 18:34
altijd handig een extra haaknaald als je met meerdere dingen tegelijk bezig bent :)
Back to Top
tomaatje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 16 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 34
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tomaatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 08:54

Ik heb ook 2 pakketjes gehaald, helemaal superleuk

Ik zal kijken of het lukt om de patronen in te scannen zoals, mocht dit niet lukken dan maak ik even een Word bestand.

Ga ik vanavond even voor zitten.

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 08:54
@ Tomaatje: dat zou super zijn!
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 Januari 2011
Status: Offline
Points: 643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 09:04
ik ging dinsdag naar het kruidvat maar ze waren allemaal al weg... heel jammer...
Back to Top
tomaatje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 16 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 34
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tomaatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2011 om 20:07
Helaas nog geen tijd gehad om de patronen over te nemen. Maar het staat op mijn lijstje, dus ze komen er binnenkort aan
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 07 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1048
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2011 om 11:01
Leuk!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns