Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hectisch rond de kerst..... Update

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2008
Status: Offline
Points: 758
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tinkerbel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hectisch rond de kerst..... Update
    Posted: 21 December 2010 om 17:15

..... dat is het altijd al, maar nu helemaal hier in huis.

Gister vroeg in de avond kreeg ik een telefoontje van mijn vriendin die in Groningen op een dubbele longtransplantatie lag te wachten dat er 2 beschikbaar waren. Snel in de auto gesprongen en naar haar toe gereden (gelukkig was de weg mooi schoon). Om 23.00 uur is ze naar de ok gebracht en vanmorgen om 09.45 uur kreeg ik een telefoontje van de chirurg dat het een hele kluif was geweest, maar dat het allemaal goed was gegaan!!!!!!!

Ze houden haar een paar dagen in slaap en daarna zal ze weer langzaam wakker gemaakt worden. Het is zo spannend hoe ze eruit zal komen en ik hoop heel erg dat er niet te veel complicaties optreden!!!

Omdat ze mij als contactpersoon heeft opgegeven voor het ziekenhuis en haar vrienden, staat de telefoon hier roodgloeiend en de sms-jes vliegen me om de oren  Gelukkig kan ik ze goed nieuws brengen

Ik wens alle lieve hobbydoosjes hele fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2011!!!!!

Groetjes
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2010 om 17:27

Een prettige kerst en gelukkig nieuwjaar en ook voor jouw vriendingeef haar een dikke knuffel

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2010 om 18:48

Dat zal nu spannend zijn,heel veel sterkte,en voor zover mogelijk,voor jou ook fijne dagen.

Back to Top
Roos39 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 918
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Roos39 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2010 om 18:51
Dat is inderdaad een hectiek, maar wat een fantastisch
kerstkado, toch?

Nu inderdaad maar duimen dat alles goed blijft gaan. Aan
jou zal het niet liggen,

Succes,

Rosemarie
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2010 om 19:00
nu dat is pas goed nieuws super en een fijne kerst
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 25 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5940
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2010 om 19:42

Dat is toch wel een heel geweldig  kado, ook ik duim mee, het is wel hectisch maar wel heel mooi. Heel veel sterkte voor jullie. En toch fijne kerstdagen.

groetjes irene

Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Dansk View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1229
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dansk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2010 om 20:22

Een spannende kerst voor je, wens je hele fijne kerstdagen en een gezond 2011.

 

Annemarie
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2010 om 20:32
Wat vreselijk spannend. Dus in dit geval helemaal : de allerbeste wensen!!!
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2010 om 22:19

De allerbeste wensen voor je vriendin en voor jou/jullie allemaal.

Hoop voor jullie toch op een beetje rust met de feestdagen.

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2010 om 22:42
Ik zal voor jou en je vriendin duimen dat alles weer op zijn pootjes terecht komt en wil je ondanks alles goede feestdagen en een gezond 2011 toewensen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 29 Augustus 2010
Locatie: Thailand
Status: Offline
Points: 394
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2010 om 00:37
Het zal beslist hectisch zijn, maar met goed nieuws is dat helemaal niet erg!

Fijne feestdagen en hopen dat het een heel gezond jaar zal worden voor jou en je vriendin

groetjes Wenke
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2010 om 19:46
oh wat een fijn nieuws over je vriendin!
Wens je ook fjne dagen en een goed 2011
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2010 om 10:05
wat een goed nieuws dat ze een transplantatie heeft gehad.
nu maar hopen dat hij goed aanslaat en dat er geen
complicaties gaan optreden.
veel sterkte met al die drukte.
en toch een fijne dagen.
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2010 om 10:30

Wat een spannende dagen zullen dat voor je worden.

Er brand hier een kaarsje in huis voor iedereen die het nodig heeft, dus ook voor haar.

Ik wil je toch fijne dagen wensen.

Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4454
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rita_1709 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2010 om 10:31

Wat een fijn nieuws.. hopelijk gaat alles goed voor jouw vriendin !!! Duimen maar!! Voor jou veel sterkte met alles en ik hoop dat je ondanks alles toch fijne feestdagen mag hebben met je familie. Geniet van jullie samenzijn.

 

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2010 om 12:19
Wat lekker dat ze nu eindelijk geopereerd is. Hopelijk hersteld ze goed. Verder wens ik jou en je familie een hele fijne kerst samen.
Groetjes Teunie
Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3913
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hesterkerstgek1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2010 om 18:26

HALLO TINKERBEL,

ZO DAN HEB JE HET ZEKER ZO DRUK ALS EEN KLEIN BAASJE,

EN WAT FANTASTISCH VOOR JE VRIENDIN DAT ZE ZO GEHOLPEN IS,IK

HOOP DAT ALLES GOED KOMT MET HAAR,

IK WENS JOU EN JE GEZIN FIJNE KERSTDAGEN TOE ,OOK MET DEZE DRUKTE

ERBIJ,EN NATUURLIJK EEN HEEL FANTASTISCH UITEINDE

EN STERKTE VOOR JE VRIENDIN,

GROETJES HESTERKG1

Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2008
Status: Offline
Points: 758
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tinkerbel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2010 om 23:41

Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes!!

We (mijn hubby en ik) zijn gister weer in de auto gesprongen omdat ze van de slaapmedicatie afgehaald werd. Toen we daar aankwamen was ze heel erg onrustig en kon de verpleegkundige geen contact met haar krijgen. Toen ze mijn stem hoorde werd ze gelukkig rustiger en na een tijdje kon ik contact met haar maken (ze was nog lang niet bij hoor  maar reageerde wel een beetje met ja en nee knikken). Toen ik haar vroeg of ze wist dat ze nieuwe longen had knikte ze ja en verscheen er een glimlach om haar mond!!!

Vanmorgen weer gebeld hoe het ging en ze had een erg onrustige nacht gehad. Ze hebben besloten haar weer in slaap te brengen. Ze hadden een foto van haar longen gemaakt en daarop was op te zien dat er vocht in haar linker long zat. Morgen kijken ze verder en het kan zijn dat ze haar weer opnieuw open moeten maken om het vocht te verwijderen of als er een bloeding zit het bloeden te stoppen. Erg spannend allemaal!!

Mijn vader gaat steeds verder achteruit en is nog maar een paar uurtjes per dag echt wakker en aanspreekbaar. Ik ben blij dat hij er nog is en bedroeft tegelijk dat dit onze laatste kerst samen zal zijn. Erg dubbel!!

Ik had gehoopt dat de transplantatie en mijn vaders naderende einde niet gelijk zou vallen, maar ja, daar hebben we niets over te zeggen

Fijne dagen!!!

Groetjes
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2010 om 01:32
Heel veel sterkte gewenst want dit alles is wel heel veel om te verwerken, hoop dat alles goed gaat met je vriendin en dat je nog een mooie kerst mag hebben samen met je vader. Maar het zal niet meevallen wetende dat dit jullie laatste kerst is samen met hem.'k hoop toch dat je er nog een beetje van kan genieten hoe moeilijk het ook is.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2010 om 18:45
Ondanks alles toch hele fijne en waardevolle dagen gewenst Tink. Heel veel sterkte met alle drukte. We denken aan je
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns