Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hehe eindelijk......

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 09:12
Hoi Marlies,
van mij ook dubbele felicitaties ,
 
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2010
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1747
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 09:35
Whoehoe!!! Dubbel dikke proficiat!!!
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 13 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 09:44
Proficiat, wat een mooi nieuws en dan nog wel van een tweeling. Dat wordt snel leuke dingen maken want straks heb je helemaal geen tijd met twee van die schatten om je heen.
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 13:20
Dubbel gefeliciteerd!
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 13:34
wat een leuk nieuws zeg!!
heel erg gefeliciteerd!!
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 14:00
Wat een mooi nieuws, er staat je een grote rijkdom te wachten, gefeliciteerd.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 14:30
Gefeliciteerd oma Marlies. Dat wordt dubbel haken en/of breien dus. Maar dat zal je vast wel lukken enne hopelijk ga je er op den duur niet dubbel van kijken.
 
Proficiat!!

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 549
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 15:59
Dubbel gefeliciteerd!!! Dat wordt een heleboel haken/breien
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 16:02
en zo lang hoef je ook niet meer te wachten, van harte een dubbel proficiat
lydia wijsbroek
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 December 2007
Status: Offline
Points: 2280
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 18:16
hartelijk gefeliciteerd, dat wordt een heleboel handwerkjes
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 19:05
Van harte Proficiat.
Wat een gelukkig makende nieuws.
Groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 19:16
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

en zo lang hoef je ook niet meer te wachten, van harte een dubbel proficiat
 
Op mijn telraam altijd nog 6,5 maand......lang hoor!! Hoort er blijkbaar bij  LOLLOL
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 20:42
Marlies, gefeliciteerd met dit grote nieuws. Eind januari komt ons eerste kleinkind. Donderdag hebben we de 20 weken echo. 😊
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 20:43
gefeliciteerd Big smile
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 21:42
Originally posted by simonevv simonevv wrote:

Marlies, gefeliciteerd met dit grote nieuws. Eind januari komt ons eerste kleinkind. Donderdag hebben we de 20 weken echo. 😊
 
dat is leuk hoor!! daar kan je een heleboel op zien. Dat was ook zo bij onze kleinzoon, heel bijzonder!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 22:18
Gefeliciteerd! Dat wordt dubbel breiwerk LOL
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 07:52
Mijn dochter wil geen gebreide truitjesUnhappy, maar die krijgt ze toch want haar oma (80) hebben we aan het werk gezet. Mijn schoonmoeder heeft anders niets te doen en belt mij 6 a 7 keer per dag op met een kletspraatje van niks. Het is ook het enige wat ze nog heeft en het geeft ook niet. Maar geeft wel een beetje rust voor mij Embarrassed
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 08:37
Originally posted by simonevv simonevv wrote:

Mijn dochter wil geen gebreide truitjesUnhappy, maar die krijgt ze toch want haar oma (80) hebben we aan het werk gezet. Mijn schoonmoeder heeft anders niets te doen en belt mij 6 a 7 keer per dag op met een kletspraatje van niks. Het is ook het enige wat ze nog heeft en het geeft ook niet. Maar geeft wel een beetje rust voor mij Embarrassed
 
En toch zijn er hele leuke moderne truitjes te vinden. Als je uitgaat van een simpel patroontje kan je met streepjes al heel veel doen. Mijn dochter is zelf weer aan het breien geslagen toen de 1e op komst was. Ze heeft inmiddels 'de wereld' gebreit aan truitjes voor zwangere vriendinnen LOL.
Ja er komt wat bij kijken, hahahhahaha.
Bij ons wordt het dus in een klap 3 kleinkinderen. Zijn net gewend aan 1 WinkWink (wordt dit weekend 1 jaar). Het klinkt wel serieus oma van 3 kleinkinderen, pfffffff.
Ach, als alles goed is waar hebben we het over, toch?! We mogen heerlijk langs de zijlijn meekijken dat is dan weer wel een voordeel.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 08:46
OOHH LEUK
 
PROFICIAT
 
hopelijk een voorspoedige zwangerschap voor de zwangere
 
ik ben er één van een tweeling
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 09:20
Wat ik al zei mijn broer en zus is/zijn een tweeling. Verder komt het beider families helemaal niet voor!!!
Het is wel heel leuk om het zo mee te maken, zal na de bevalling denk ik wel 'wat extra' kilometers gaan maken om bij te springen met een jongetje van 1 1/2 jaar erbij.....
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns