Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hello Kitty haakpatroon

 Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2013 om 12:46
ik zie dat er weer een paar dames zijn die graag de hello kitty paas eend en konijn willen
stuur mij even een email op mijn hotmail adres, dat vind je onder mijn profiel dan kan ik dat met patroon beantwoorden
ik heb een wir war van emails dus dit is voor mij echt de meest handige manier, zet ff in je onderwerp om welk patroon het gaat en dan beantwoord ik dat helemaal geen probleem!!!!
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2013 om 13:59
Wat een leuke kitty's. Mail is onderweg Chantal
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2013
Locatie: Zuid-Holland
Status: Offline
Points: 801
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2013 om 14:44
Mail is ontvangen, heel erg bedankt Chantal.
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
Peekie80 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 28 Januari 2013
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Peekie80 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2013 om 16:57
Hallo, heeft iemand voor mij een nederlands haakpatroon van Hello Kitty. Wil haar zo graag gaan maken, maar ben niet zo goed in het zelf iets in elkaar flantsen.

Gr. Peekie
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2013 om 17:09
Originally posted by Peekie80 Peekie80 wrote:

Hallo, heeft iemand voor mij een nederlands haakpatroon van Hello Kitty. Wil haar zo graag gaan maken, maar ben niet zo goed in het zelf iets in elkaar flantsen.

Gr. Peekie
Het is dat ik mijn klompen uit heb, anders waren die nu wel uitgevallen.
Alsjeblieft, neem even de moeite om terug te lezen. Als voorbeeld: bovenaan deze pagina staat precies wat je moet doen om het patroon te kunnen krijgen. Hetzelfde staat ook al een pagina terug....
EN... we stellen het zo op prijs als je je ook voorstelt. Moet niet, mag wel. Graag zelfs.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Peekie80 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 28 Januari 2013
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Peekie80 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 14:57
Sorry, maar ik snap de website niet helemaal. ik kan niet alle history lezen over het hello kitty patroon en ik weet niet waar ik mezelf voor moet stellen, vandaar dat ik het allemaal niet goed heb gedaan. Peekie80
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 15:26
Graag willen hebben, niet willen lezen,. .???
Back to Top
wendykewen View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 03 Februari 2013
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer wendykewen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2013 om 13:28
hallo, wie heeft nog dit patroontje? of een ander van hello kitty? ik weet dat het al een oude vraag is... toch bedankt!
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2013 om 13:30
Lees even de bovenste mail op deze bladzijde van Chantal!
Back to Top
TheRedString View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 03 November 2014
Locatie: Leiden
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TheRedString Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 16:21
Hoi @ll,

zou ik ook het haakpatroon mogen van HKitty !!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 16:32
Alle hobbydozen uit dit topic zijn al tijden niet meer op het forum geweest. Probeer het eens met de "Zoeken" functie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
netjuhh View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2013
Locatie: bolsward
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer netjuhh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2015 om 17:19
Heeft er misschien iemand voor mij ook dit patroontje alvast bedankt 
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2015 om 18:22
het internet staat vol met patronen van HK. probeer de google zoek functie eens.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns