Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hello Kitty haakpatroon

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
rita3300 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 23 Januari 2013
Status: Offline
Points: 15
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rita3300 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hello Kitty haakpatroon
    Posted: 03 Februari 2013 om 17:37
Hallo,
Zou het mogelijk zijn het hello kitty haakpatroon ook te krijgen.zou er heel blij mee zijn.

gr,tia
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2013 om 17:48
dit is een kooppatroon en mogen we niet doorgeven
lydia wijsbroek
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2013 om 08:07
dat is heel lastig zonder je emailadres! lees even het welkom
en zoek even op het forum onder het topic van dit patroon dan vind je ook veel informatie
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
rita3300 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 23 Januari 2013
Status: Offline
Points: 15
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rita3300 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2013 om 08:37
Ik heb mijn e-mail adres dacht ik zichtbaar gezet.Is er ergens misschien een site waar ik het patroon kan kopen,is namelijk voor de kleindochter ( 2.5jaar )is gek van alles van hello kitty.

gr,tia
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2013 om 08:44
nee dat heb je niet, dat kunnen we niet zien, vermeld je emailadres op de regel bij msn messenger kunnen alleen ingelogde hobbydozen vinden.
lydia wijsbroek
Back to Top
rita3300 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 23 Januari 2013
Status: Offline
Points: 15
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rita3300 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2013 om 09:44
Als ik het goed gedaan heb zou u mijn e-mail adres nu moeten kunnen zien,
gr,tia
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2013 om 09:47
ja nu is het te zien
lydia wijsbroek
Back to Top
TheRedString View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 03 November 2014
Locatie: Leiden
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TheRedString Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 17:45
Hoi, kan iemand mij ook aan dit patroon kunnen helpen van Hello Kitty ?Wink
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 17:58
zelfde antwoord als bij uw andere vragen over Hello kitty's.
Als je nu eens op zoeken klikt en dan geavanceerd en je vult bij onderwerp hello Kitty in en je veranderd in any date ipv laatste zes maanden en in het kadertje links vink je links aan. Dan krijg je er een heleboel en dan is het lezen en klikken.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2014 om 19:33
Voorstellen is altijd handig en niet zomaar met de deur in huis vallen. Verder staan op onze site genoeg tips om te zoeken naar bepaalde dingen. Succes!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns