help |
Reageer |
Autheur | |
faith
Groupie Lid sinds: 05 December 2015 Locatie: tilburg Status: Offline Points: 48 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 Januari 2016 om 18:50 |
ik ben net begonnen met haken maar het lukt voor geen meter heeft iemand misschien een lijstje van welke wol bij welke naald hoord?
Vroeger kon ik het echt goed maar nu lukt het niet
|
|
Geniet van elke dag
|
|
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
misschien heb je hier iets aan http://craftyqueens.nl/2012/09/23/zorg-dat-je-wol-past-bij-je-naalden/ |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
normaal gezien staat er op de wikkel een breinaalddikte en een haaknaalddikte. Als het voor iets soepels is de haaknaalddikte zeker houden en misschien een half of heel nummerke hoger nemen.
Is het voor amigurumi bv. dan zeker een halfke tot een heel minder nemen. als er alleen maar een breinaalddikte op staat, neem ik altijd een halfke minder om te haken; vb. breinaalden 3 dan neem ik haaknaald 2,5 En alles hangt natuurlijk ook af van hoe vast of hoe los je haakt. |
|
|
|
faith
Groupie Lid sinds: 05 December 2015 Locatie: tilburg Status: Offline Points: 48 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ga even kijken dank je wel
|
|
Geniet van elke dag
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als de draad in het haakje van de naald past, zit je goed. Dat is mijn advies bij wolresten zonder wikkel.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |