Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hema

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hema
    Posted: 26 November 2014 om 21:20
in de koffiecorner staat hij ook al onder de naam hema folder
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2014 om 20:33
Dames kijk even bij links daar heb ik de website gezet waar je de patronen van hema gratis kan downloaden.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2014 om 15:56
Ik heb vandaag een pakket voor een koekemannetje gekocht, € 2,95, daar kan ik een hele rits van maken, als ik zou willen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2014 om 12:30
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2014 om 11:51
Het probleem met een patient, die niet lastig wil zijn, is dat hij extra lastig is. Je vraagt wat er allemaal gedaan kan worden. Niets. En dan later op een ongelegen tijdstip moeten er allerlei apparaten opgeladen worden of ik moet drie keer trap op trap af voor allerlei noodzakelijke dingen. Als de wittebroodsdagen van "Ja lieverd" voorbij zijn volgt het gebrul van "Zeg dat dan meteen, als ik het aanbied!"
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2014 om 10:35
Beterschap met je man. Tjonge, dat zo'n arts heeft aangeklungeld. Hopen dat deze het allemaal dan wel goed heeft gedaan. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2014 om 19:49
Oh jakkie, het is wel te doen, maar je leert met kleine stapjes. Toen ik net mijn enkel had gebroken, een jaar of tien, twaalf geleden, had
ik eerst overal pijn van de val en ik was zo stijf als een plank, maar langzamerhand leerde ik rond te rijden met de rolstoel en even op de rechtervoet te staan bij het koken en bakken. Krukken vond ik afschuwelijk en je kunt bijvoorbeeld geen kopje koffie naar de huiskamer brengen, hinkend op krukken. Alles duurt tien keer zo lang, douchen en aankleden, ik ging zittend de trap op, afzettend met het goede been. En dan vond de kat dat ik al zittend een schoot had om op te gaan zitten,dat schoot ook niet op. Boven hadden we twee rollende bureaustoelen in slaapkamer en halletje en een plastic Curvertrapje in de badkamer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2014 om 19:35
je kunt hem ook ipv op de bank gelijk op de postoel zetten. Even opwippen en de deksel erop; zit wat zachterWink

Sterkte! Ik mag vanaf 12 dec. na o.k. ook 2 weken voetzool niet belasten. Helaas geen hulp thuis erbij. Man is aan het werk!
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2014 om 20:10
Mischien een pamper aantrekken?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2014 om 20:06
Alle dan is alles toch goed verlopen.

Van zogauw dat hij een krampke heeft Magtelt, stoel en poef verhuizen tot voor de wc en hem daar 2 dagen laten zitten. (anders is hij te laat, gegarandeerd).
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2014 om 19:55
Onder aan de enkel was niet goed vastgezet, dus daar zat werking in. Zo kon de ijzerwinkel breken. Dr. Bullens wilde geen kritiek leveren op een collega, maar het was duidelijk knoeiwerk geweest. Nu staat de voet keurig recht.

Hij is al weer thuis en zit op de verhoogde bank, voet op een poef, die op een stoel staat, dus hoog genoeg. Krukken en rolstoel binnen bereik en hij mag van alles vragen. Zelfredzaamheid is leuk, maar als ik er ben en alles twee keer zo lang duurt, blijf ik lief.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2014 om 19:34
zels een kunstknie kan kapot.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2014 om 11:19
o jee kunnen die pinnen enzo kapot? zeg zelf altijd dat alles kan breken, behalve die enkel met ijzerwerk,LOL
heel veel sterkte
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2014 om 00:06
Beterschap! Dat worden nog wel wat weken van revalidatie dus... hopelijk kunnen jullie daarna weer mooie wandelingen maken met zn tweeen :)
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2014 om 22:26
Mooi dat het achter de rug is voor Ton en wens hem sterkte met het herstel en jij met de jassenhulp!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2014 om 21:41
Dan toch wel een rubberen hamer Magtelt? Een gewone kan zo hard aankomen. (geintje) Beterschap met alles.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2014 om 18:39
Hij krijgt naast paracetamol nog tramadol en een andere pijnstiller mee aan huis. En anders pak ik wel een hamer om hem in slaap te krijgen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Augustus 2011
Locatie: Alblasserwaard
Status: Offline
Points: 336
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2014 om 18:26
Fijn dat het goed is gegaan! En dat vrolijke kan ik me nog zo goed herinneren van mijn dochter toen zij aan haar voet was geopereerd. Nadat alle verdoving was uitgewerkt piepte ze wel wat anders, maar uiteindelijk is het weer goedgekomen.
Sterkte met de verzorging.
Groetjes, Jannie
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2014 om 18:17
Hij zat vrolijk in zijn bed en als het allemaal goed gaat mag hij morgenochtend al weer naar huis. Er is behoorlijk gesleuteld aan beide kanten van de enkel. Het bleek dat de oude pen en schroeven gebroken waren, doordat de onderkant van het bot niet goed was vastgezet. Eerst 2 weken gipsspalk, dan 6 á 8 weken helemaal gips en dan mag hij pas op de voet staan en lopen. Maar we moeten rekenen met 12 weken minder mobiel zijn. Nou dat was hij toch al niet de laatste tijd. De bank is verhoogd, er staat een rolstoel klaar, hij mag thuiskomen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2014 om 17:38
Als ik het goed voor heb is de operatie nu achter de rug? Alvast een snelle revalidatie gewenst!
Grx
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns