Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

herkennen jullie dat?

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lisette1985 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lisette1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: herkennen jullie dat?
    Posted: 09 Maart 2012 om 11:26

Herkennen jullie dat?

Als je lekker hebt zitten hobby-en dat je daarna ontzettend veel rommel door de woonkamer hebt liggen en dan totaal geen zin hebt om het op te ruimen?

Daarbij heb ik een hond die kleptomaan is en alles jat wat los en vast zit, met name hobbyspullen, alles word uit de hobbydoos gejat, tassen worden leeggejat, en alles word ergens verzameld in de woonkamer

Vanmorgen lekker zitten naaien maar bah wat een rotzooi nu, en ik MOET het opruimen van mezelf voor ik het huis uit ga om iets leuks te doen.

Ik ga maar eens de moed verzamelen tijdens een bak koffie

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 11:34
Opruimen? wasda  Vandaag vier ik mijn verjaardag (en de rest van het weekend) en ben nu al gesloopt vanwege het opruimen... Waar laat je alles en als ik mijn werkje opruim dan krijg ik onrust in de buik omdat ik het dichtbij wil houden hihihi.
Ben op zoek naar een grote winkelkast waar ik bovenin mijn (lees)boeken kan zetten en onderin mijn rommeltjes. Zodoende heb ik een heel dressoir die naar de slaapkamer gaat en ik helemaal vol kan duwen met handwerkrommel, ik kan niet wachten tot ik mijn droomkast heb!
Zo nu ga ik ook op de bank met een kop drinken (het denken over een opgeruimd huis en die kast vergt veel energie hihi)
Back to Top
Lisette1985 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lisette1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 11:39

Alleen al aan het opruimen denken kost nog meer energie dan uren handwerken

Ben ondertussen maar eens begonnen met de eettafel leegruimen, dan nog de vaatwasser uitpakken en de stofzuiger erdoorheen jagen.

Vooral de rommel die je overhoudt na een verjaardag, bah

Zo'n kast is trouwens wel een leuk idee, en handig ook.

Daar heb ik dan weer geen ruimte voor, ik heb alles in opbergboxen zitten en mijn bollen wol in een grote doos.

Naaimachine en borduurmachine staan in een hoekje uit het zicht.

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 11:43
Ik heb een eigen hoekje op de zolder, maar daar staat zoveel dat ik een polsstok nodig heb om bij mijn hoekje te komen en als ik er ben heb ik een uur nodig om mijn tafel leeg te maken, dus neem ik het mee naar beneden
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 11:47

O ja, herkenbaar.

En ik ben ook zo dat ik alles spik en span wil hebben voor een verjaardag en je daarna weer opnieuw kan beginnen

Gelukkig zijn ik en mijn jongens in de zomervakantie jarig en vieren we dat altijd in Frankrijk. We hebben dan wel mijn ouders en vrienden op bezoek maar heerlijk buiten bbq-en, dus binnen geen rommel en geen sopneigingen. Allen een berg afwas op de hand, maar dat is lekker om buiten te doen

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
anita v View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 09 Maart 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer anita v Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 11:47

ik heb een hobbykamer ( slaapkamer van m'n dochter die nu getrouwd is ) vind het plezant om overdag daar wat aan te rommelen, maar voor tv. breiën of haken is toch ook  heel gezellig

alleen moet ik zien dat m'n hond het garen of wol niet komt pikken en wil ontwarren??!! want dan heb ik een bolleke wol minder...

Back to Top
Lisette1985 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lisette1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 11:57
Originally posted by anita v anita v wrote:

ik heb een hobbykamer ( slaapkamer van m'n dochter die nu getrouwd is ) vind het plezant om overdag daar wat aan te rommelen, maar voor tv. breiën of haken is toch ook  heel gezellig

alleen moet ik zien dat m'n hond het garen of wol niet komt pikken en wil ontwarren??!! want dan heb ik een bolleke wol minder...

dat doet mijn hond dus ook, een bol wol of katoen jatten en dan uit elkaar trekken, dan kan ik dus alles weer ontwarren, hij doet het ook zo stiekem dat ik het 9 van de 10 keer niet in de gaten heb.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 12:04
Whaha, ik heb daar een leuke foto van maar die staat op m'n pad. Mams was een doos met restantenbolletjes aan het uitzoeken. Blijkt dat Meike er een paar bolletjes heeft uitgepikt en alles aan het knopen was.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 12:04
Heel herkenbaar . Gelukkig heeft mij pup van 7 maanden het niet meer
gedaan,

En ach met al hetbspeelgoed van de kids erbij en de hond, kan je
blijven opruimen,
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 12:23
Heel erkenbaar maar kan niets meer laten liggen de poes plast op mijn wol en boekjes dus ik moet alles veilig wegbergen
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 12:24
Wat zijn we toch dol op onze huisdieren
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 12:43

Vraagje voor de dames met een hond. Zijn dit allemaal teven?? Wij hebben een duitse herder reu,die nog nooit naar mijn bolletje wol heeft omgekeken. Alleen als hij,volgens hem,niet genoeg aandacht krijgt haalt hij de sokkenmand leeg.

groetjes Frea.

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 13:15
ik ben erg blij dat m'n man geen lid is van dit forum want hij zou hier wel een antwoord op willen geven: JA, DE HELE HUISKAMER LIGT VOL MET ''ROMMEL'' WAAR ZE ZGN MEE BEZIG IS...... en dan ook nog m'n eigen kamer boven waar ik vaak niet vinden kan wat ik zoek.....maar mijn antwoord is meestaL : ik wordt zó blij van al die spullekes en ik heb het allemaal ''nodig'' (op z'n tijd)...en m'n poes gaat geregeld aan de haal met een draadje en dan mag ik het weer terughalen, halen en brengen dus hier in huis maar heerlijk allemaal..leuk topic trouwens!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 13:39
Ik heb een hobbykamertje, gewoon de kinderen de deur uitdoen, dan gaat dat vanzelf, een zolder vol dozen wol en fournituren en een paar zeer beschaafde katten die geen enkele interesse hebben, zelfs niet in bollen wol, die op hol slaan door de kamer. Vroeger had ik wel een kat die middenin mijn werkmandje ging liggen en dan telkens zijn schouders geirriteerd bewoog als ik aan de draad trok.

Er ligt altijd een werkje klaar bij de tv en één in mijn hobbykamer. Waar het ook vaak rommelig is, maar ik kan alles vinden. Behalve als het zoek is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 13:51

Leuk topic is dit. Het is heel herkenbaar en er is niets aan toe te voegen.

Of jullie zouden behoefte moeten hebben aan een heel boek vol rommel-,opruim-, hond- en poesverhalen

Groetjes, Lida

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 13:53
Ik heb een afwijking die ik hier nog niet gehoord heb.Ik moet mijn leven lang altijd EERST afstoffen, opruimen en zuigen, voordat ik kan gaan breien, haken, plakken, naaien, en weet ik veel.(wat natuurlijk stof en rommel geeft, wat later wéér opgeruimd moet worden)
Dat is nog een erfenis van mijn opvoeding.
Niks hobbyen als het huis niet aan kant was!!
En dan nog liever sokken breien, was tenminste nuttig, dan iets voor de leuk.
Nou, dat laatste haal ik driedubbelendwars in hoor.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 14:02
Mijn moeder was een leesbeest, als die in een boek verdiept zat, zag ze geen rommel, kinderen of katten. Dus ik was van kleins af aan gewend om een rommelzooi om me heen te verzamelen en daarin heerlijk te spelen. Met mijn broertje en zusjes. De katten scharrelden daar tussendoor, zaten op het Mens-erger-je-niet-bord of in het poppenhuis, lagen in de poppenwieg. Ik ben zo verpest, ik zie niet eens of het rommelig is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
demi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 203
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer demi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 14:08

Bij mij is het normaal altijd opgeruimd, omdat ik het effenaan doe.

Ik laat het dus niet ophopen.

Maar als er eens eens een dag is, dat het niet opgeruimd ligt, dan krijg ik uitgerekend wel visite!!

Als alles netjes is, komt er niemand!!

Back to Top
martie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 12 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 100
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer martie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 14:48

Oh Demi, wat herkenbaar. Altijd als het bij mij een zootje is en ik ergens mee bezig ben komt er visite. Niet dat het bij mij altijd keurig netjes en schoon is, maar toch als ik een keer alles tot in de puntjes schoongemaakt heb is er geen visite te bekennen.

Gelukkig vinden mijn man en kinderen het altijd wel een gezellige bende. Ik heb ook een kamer voor mijn hobby's, maar ze vinden het toch het allergezelligst als mama bij ze in de kamer lekker aan het knutselen is.

Groeten, Martie.

Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2012 om 14:52

inderdaad heel erg herkenbaar, living altijd netjes een puinhoop

creatieve mensen hebben gewoon rommel nodig om hun ding te kunnen doen en geef nu toe het is toch veel leuker om aan je hobby bezig te zijn dan te kuisen

en dat van die hond, ik heb er hier 3 rondlopen dus ik vloek mij echt wel elke dag lekker de hel in



Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.938 seconden.
Lang Yarns