Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Het dagmenu

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2015 om 11:21
Gisteren veel gevloek en getier in de keuken, de huisband had tegenstribbelende kippenvleugels (die gingen vliegen) en knoflookteentjes
die zich verstopten en oja de afzuigkap hangt te laag (of hij is zelf te lang).
Vandaag pluk ik er wel de vruchten van, want in de koelkast staat nog moes en kippenvleugels, dus vandaag wordt het opwarmen.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2015 om 11:23
gebakken aardappel;s,gehaktbal,sla en mais
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2015 om 12:03
De sukadelapjes liggen in de slow cooker slow te cooken, rode kool met een pink lady en gekookte aardappelen erbij met een optimel grieks kwarkje toe.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2015 om 12:31
Wij zijn vandaag bij zoon en schoondochter uitgenodigd dus hoef ik niks te bedenken
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2015 om 11:56
gister hadden we zoete aardappelen uit de oven, wortels en kip uit een braadzakgeval uit de oven, de 2 jongsten kookten, zoete aardappelen smaakten zoet en zagen er niet uit! oudtste ''kind'' kwam en kwalificeerde t als niet te eten,
vandaag macaroni met wokgroente en gehakt en sausje uit pot
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2015 om 12:48
Gisteren wortelstamp (wortels 39cent per kg bij lidl) met rookworst.

Bij jumbo is het rundergehakt 3,50 per kg. Vanavond balletje gehakt met gekookte aardappels en spruitjes (75 cent voor 750 gram bij aldi).

Morgen ook een balletje gehakt en de groente moet ik nog even bekijken.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2015 om 15:45
Ik heb net pizzadeeg gemaakt en het staat nu te rijzen, ik weet alleen nog niet precies wat erop komt, zo even naar buiten en
in de keuken rommelen om te zien wat ik heb - maar ik had nou eenmaal pizza in mijn hoofd zitten. Dus het zal gebeuren.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2015 om 15:49
Ik laat de fricandeau en broccoli nog even liggen en maak friet met kipsatékroketten van Van Dobbe. Fruitsla met Optimelkwark toe. Om te vieren dat ik een opvouwbaar opstapje voor in de supermarkt heb gekocht. En 18 Fennabollen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2015 om 22:26
vanavond was ik echt te moe om te koken dus n patat gekocht en n groentekroket. de patat maken ze er zelf, is lekker.
later had ik weer iets energie, broodbakmachine aangezet en spruitjes schoongemaakt voor morgen.
brood bak ik altijd van spelt meel, n beetje volkoren, gist, zout en n beetje olie. is stugger dan de broodmixen want er zit geen broodverbeteraar in mja, zo vind ik het lekkerder
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2015 om 23:21
Lekker simpel, lekker makkelijk, lekker binnen 15 min op tafel: Macaroni!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2015 om 09:19
De sukadelapjes liggen al in de slowcooker, vandaag spruitjes met spekjes erbij, morgen bleekselderijstamppot (uit het blad Boodschappen).

2 x toetje Griekse kwark van Optimel met appel en mandarijn erdoor.

Ik had waldkornbrood gebakken in de masjien en daar pecannotenstukjes en maplesyrup bijgegooid. Lekker!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2015 om 12:11
Magtelt, het water loopt me in de mond. Ik ben gek op bleekselderij. Wat gaat er in de stamppot? Ben erg benieuwd.

Wij hadden gisteren wegens rijden achter sporten en hobbies aan broodje fricandel. Ging er toch goed in.

Vandaag bakt papa zijn wekelijkse friet- en snackberg. Want met 2 opgroeiende kinderen gaat er wat doorheen.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2015 om 15:21
Vanavond heerlijk uit eten... geen flauw idee wat er op de menukaart staat, zie ik daar wel.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2015 om 15:30
Heel simpel, Jips, 1 kg aardappelen, in stukjes, koken, 20 minuten, de laatste 5 minuten de in stukjes gesneden delderij erbij gooien, afgieten, stampen en smullen. Hoop ik. Het zal wel voor 4 personen zjn, dat is meestal in de Boodschappen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2015 om 17:28


Dank je wel magtelt. We kunnen er natuurlijk zelf ook nog wat mee rommelen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12068
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2015 om 17:37
straks gewoon frans brood met wat kaas uit de ah. Ben speciaal vandaag teruggeweest voordat kvdl er opduikt en er waren nog altijd geen tassen (of kvdl was al gepasseerd, kan ook natuurlijk). Nadien zijn we naar de lidl geweest en daar lagen wel 'fairtrade' tassen voor een 'fairtrade'prijs van 2,95 euro daar waar ze in de ah slechts 1,09 euro zijn. Heb er toch maar ene meegenomen, dat kon er af na de kringwinkel
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2015 om 18:38
Bep, ik moet volgende week naar NL, zal daar voor je uitkijken, hoeveel moet je er hebben?
Vandaag hadden ze bij de Zeeman trouwens weer Tweed had daar een mooie AH-omhaak-tas van gezien dus heb voor de zekerheid maar wat bolletjes ingeslagen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12068
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2015 om 18:45
das lief hoor, maar achtereen gaan we een midweek naar zeeland. Daar de streek onveilig maken. Dus de ah's in regio goes, middelburg, vlissingen moeten maar zien dat hun voorraad is aangevuld.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2015 om 10:57
Even de filialen bellen en de Zeeuwse hobbydoosjes waarschuwen dat ze de pootjes thuishouden! Ik heb die Lidl tassen ook en wil die ook gaan opfleuren. Misschien de tas als voering gebruiken en alleen de buitenkant behaken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12068
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2015 om 11:41
ik ga die tas dus binnenstebuiten draaien en dan in het haaksel foefelen. Dan is de binnenkant gelijk mooi afgewerkt.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.451 seconden.
Lang Yarns