Het verhaal van mijn haakKonijn |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Spookysil ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Oktober 2012 Locatie: Zwolle Status: Offline Points: 248 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 Juni 2013 om 23:47 |
Hallo Allemaal,
Een tijdje geleden heb ik met jullie een foto gedeeld van een door mij gehaakt konijn. Dit is een geheim kadootje voor mijn zwangere zus, en behalve zij en haar partner weet mijn hele familie ervan, dit omdat ik van het konijn een speciaal kadootje wil maken, ik vraag aan iedereen als ze ergens heen gaan (zoals mijn moeder reist soms voor dr werk naar het buitenland) om het konijn mee te nemen en dan een paar leuke foto's te maken. Van de foto's maak ik uiteindelijk een boekje van Konijn op avontuur, maar toen mijn moeder mij vertelde dat ze naar Zwiterland ging voor dr werk en dus het Konijn meenam sloeg het noodlot toe: Konijn ![]() Mijn moeder was klaar voor vertrek, en Konijn stak een stukje uit haar tas om een foto te maken, de bel ging en ze liep naar de deur, toen ze terugkwam trof ze dit aan: ![]() Jep, ons hondje Lucy had beiden oogjes eruit gebeten, mijn moeder was voor het eerst sinds we Lucy hebben boos, en bang om het mij te vertellen, ze vertelde het me savonds (er is wat ergs gebeurt) en ik kwam met mijn Konijnen EHBO kit weer terug (oogjes en dezelfde wol) en mijn moeder maakte hem weer zo goed en kwaad als het ging: ![]() Konijn kon dus mee naar Zwitserland. Zijn oogjes zaten vast voor de reis en dus gingen ze samen. Mijn moeder deed haar werk, en maakte foto's van Konijn. Toen ze een foto van hem maakte met typisch Zwiterse huisjes erachter, deed ze hem terug in de koffer en ging weer terug naar huis, na een paar meter lopen bedacht ze zich dat de koffer wel zwaarder reed dan normaal, jep, Konijn zat ertussen. Hij heeft nu dus een kapot kopje en een zwart lijfje, maar toen ik besloot om een nieuwe te maken wou niemand er wat van weten. "Hij ging toch op avontuur? Nou dat ik hem gelukt ook. Naai nog even een lapje stof op zijn kont, het maakt een prachtig verhaal" Dus Konijn heeft veel meegemaakt in zijn korte leventje van 4 Maanden, maar misschien maakt dat hem ook wel aandoenlijk
![]() |
|
All you need is love (and a cat!)
|
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
haha wel een avontuur voor het beestje inderdaad
![]() |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
J@nke ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Status: Offline Points: 1165 |
Oooch,arm konijn maar nu hij opgelapt is
kan hij weer nieuwe avonturen meemaken... wordt vervolgd? |
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Een perfect voorbeeld van een geboorte van konijn en het avontuurlijke leven wat er op volgde.
Niemand komt zonder kleerscheuren door het leven, dus waarom zou voor konijn andere regels gelden nietwaar !! Ze is en blijft natuurlijk een wondermooi schepsel, gemaakt met liefde en hopelijk ook ooit geschonken met diezelfde liefde. Wat een prachtig geschenk en gebaar zal ze zijn. ♥♥♥ Wou dat ik een vlieg aan de muur kon zijn op zo´n moment! |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
oh wat een enig verhaal... En je konijn is leuk!
|
|
![]() |
|
kaatgr ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 17 Juli 2012 Status: Offline Points: 177 |
oh wat een ontzettend leuk idee!!!!
|
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
dit verhaal doet me direct aan een radioprogramma denken van verleden jaar . Die knuffel ging bijna heel de wereld rond en de opbrengst was voor een goed doel ( kankerfonds voor kinderen )
aandoenlijk hoor deze knuffel maar wel heel schattig
![]() |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
Gerbera ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Ik vind dit verhaal erg leuk,moest ook lachen dat de hond hem te pakken had,en dat hij uit de koffer hing .
|
|
Groetjes jenny
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
ha ha nou in ieder geval geen saai verhaal!!
de hond heeft t niet gedaan! kijk zn onschuldige blik;ikke nee hoor die was t niet! |
|
![]() |
|
Saskia Angelie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 Januari 2012 Locatie: Goudswaard Status: Offline Points: 669 |
www.angelikastreasures.tk
www.kralenkettingen.tk www.angelikas-pictures.blogspot.nl |
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Wat een zielig, lief konijntje.
|
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Wat een leuk verhaal, zou dat zelf geweldig vinden om te krijgen!!! Helemaal top.
|
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
wat een leuk idee om er een verhaal van te maken met foto`s en een leuk konijntje
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |