Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hielspoor

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2880
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: hielspoor
    Posted: 27 Januari 2011 om 09:40

hallo dames

heb last van hielsoor al zo n 5 maanden.heeft iemand hier ooit last van gehad.moet nu naar de orthopeed voor spuiten. heeft iemand deze ook gehad en hielpen deze. zie er erg tegenop een spuit in je hak. word een beetje moedeloos dat je niet vooruit kunt(je mag eigenkijk niet lopen dan ,alleen maar rusten)

bvd jose

quality=
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2011 om 09:54
Ik ken iemand die het heeft maar ik heb geen idee van die spuiten. Veel sterkte ermee.
Back to Top
Lmarina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 243
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lmarina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2011 om 10:09

hallo,

Ik ken ook iemand die dat heeft en die heeft er speciale aangepaste schoenen voor. Dat helpt geloof ik wel.

Sterkte hoor.

Groetjes lmarina

Back to Top
Marlan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 20 November 2010
Status: Offline
Points: 391
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marlan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2011 om 10:15
Ik heb er nooit spuiten voor gehad maar het is al zo,n 30 jaar geleden  Ben er toen aan geopereerd en heb er nadien nooit geen last meer van gehad

Heel veel sterkte
groetjes Marlan
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2011 om 10:36
Mijn vader heeft, jaren geleden,  ook inspuitingen gehad maar deze hielpen niet echt veel. Daarna operatie en nooit meer last van gehad. Je moet er altijd rekening mee houden dat het kan terugkeren. Ik ken mensen die al enkele keren geopereerd zijn.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2011 om 10:58
wat vervelend dat het al zo lang duurt.
ik ken het niet.
maar ik hoop voor je dat het niet al te lang meer zal duren
voor het minder gaat worden.
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 25 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5940
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2011 om 11:32

Hallo Jose, mijn man heeft dat ook hielspoor. Hij heeft Shockwave therapie  gehad 2 keer. Dan word je hiel verdoofd, en gaan ze er met een apparaat over heen, en word de aangroei als het ware vergruisd.  net als een nier vergruiser maar dan op je hiel of hakken.

Helpt goed. Ook heeft hij ciliconen inleg zooltjes achterin zijn schoen, dit helpt ook,  neemt de kwaal niet weg, maar verzacht wel, is lekker zacht.  Ik kan me voorstellen dat je hier tegenop ziet, en  ik hoop dat dit bij jou werkt, en wens dan ook veel sterkte, groetjes irene.

Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
marima View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 16 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 55
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marima Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2011 om 11:53

Hahaha ik dacht... hielspoor, wat is dąt nou weer voor patroontje...

Maar het gaat hier helemaal niet over handwerken!

Succes met uitwisselen van medische tips!

Marima
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2011 om 13:33
Ik ken alleen iemand die hier voor speciale zooltjes heeft gekregen en die helpen.
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2011 om 14:30

Ik heb twee beginnende hielsporen,en doe nu wat oefeningetjes,zooltjes ,wat aangepast,gaat prima.

Spuiten heb ik nooit van gehoord,maar wel van gips dragen,en dan alleen s'nachts.

Sterkte ermee.

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2011 om 14:41
Ik heb ook nog niet van spuiten gehoord.
Mijn schoondochter heeft inlegzooltjes gekregen, helpt iets.
Een tante van mij heeft laser-therapie gehad,
dat had wel effect.
Hielspoor schijnt wel heel erg pijnlijk zijn, dus sterkte.
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2880
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2011 om 15:11
zooltjes heb ik ook ,maar die doen niets af heb ook fysio gehad en medicijnen    maar niets helpt en nu begint mijn andere voet ook
quality=
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2011 om 16:47
mijn schoonus heeft het ook, soms ook heel veel last. Zij gaat zich er aan laten opereren, van spuiten nog niet gehoord...
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2011 om 20:48

Nu ik had er nog nooit van gehoord, maar wil je wel even veel sterkte wensen.

Groetjes, Lidia

Back to Top
Keetje View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 08 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 76
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Keetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2011 om 21:53

Heb ook al een jaar of 8 hielspoor aan mijn rechtervoet.

Heb zachte zooltjes en hieltjes e.d. geprobeerd, geen medische ingrepen, werd mij afgeraden.

Heb nu sinds 2 jaar metalen inlegzolen, op maat voor mijn voeten gemaakt, en ik moet zeggen: ik weet niet meer dat ik een hielspoor heb als ik ze draag.

Maar als ik eens een dag op heel nette schoenen - zonder die inlegzolen - op stap ben geweest, dan is er geen twijfel mogelijk: het zit er nog altijd.

Het merk is fusselastic, google maar eens.

elke dag een draadje is een hemdsmouw in een jaar
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2880
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2011 om 21:56

keetje bedankt

ik zaL eens even googlen

quality=
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer catharina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2011 om 22:19

Ik heb zelf ook een hielspoor en hiervoor gel-zooltjes aan moeten schaffen.

Wat is er gebeurt? Schijnbaar reageer ik daar helemaal verkeerd op.Ik word helemaal elektrisch geladen door de zooltjes.Het heeft ons al twee telefoons gekost en de nodige schokken die ik aan anderen heb gegeven. Niet eens noemende mijn schokken die toch steeds behoorlijk gevoelig waren.

Ik loop nu maar zonder de zooltjes en hoop dat het niet weer zo heftig word.

Groetjes Catharina

Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2011 om 00:34
Ik heb 13 weken gips gehad tot aan de knie daarna weinig last meer gehad.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2011 om 09:24
Nooit van gehoord ik hoop dat je snel een oplossing vind veel betershap
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2011 om 09:51
Ik heb ook hielspoor. Ik heb inderdaad een spuit gehad. Is wel vrij pijnlijk maar dat duurt maar even. Het is heel erg belangrijk om de eerste dagen rustig aan te doen. Het is nu een aantal weken geleden dat ik die spuit heb gehad en nu is de pijn pas wat minder. Het is wel heel vervelend dat je niet zo lang kunt lopen of stil staan.

Heel veel beterschap hiermee en ik hoop dat de spuit helpt.




De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns